سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵۰ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، از توقیف ۹ دستگاه خودرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف یک دستگاه خودروی مسروقه، ۴ دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه کارواش دستی و ۸۰ متر کابل برق سرقتی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

وی با اشاره به پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان، گفت: در این عملیات ۵ هزار نخ سیگار قاچاق، ۱۴۲۰ عدد لوازم آرایشی، ۸ توپ پارچه و ۴۱۵ قلم مواد دخانی و پروتئینی قاچاق از این واحد‌های صنفی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.