این سایت خبری در اقدامی عجیب و حیرت‌انگیز حتی نامه خداحافظی عادل را هم منتشر کرد که در آن آمده بود: «این نامه دردناک‌ترین متنی است که در تمام زندگی خود به قلم برده‌ام؛ چرا که در مورد معشوقه خود یعنی فوتبال است. در همه این سال‌ها سعی من بر این بوده است که بتوانم لحظات زیباتری را در زندگی شما ایجاد کنم. تمامی این سال‌ها در تمام برنامه‌ها تلاش کرده‌ام که نام عادل زینت‌بخش برنامه‌هایم باشد. اکنون احساس من بر این است که نیاز به مصالحه با ارزش‌ها و اصول‌هایم مرا در شرایط سختی قرار داده است و مرا مصمم به تصمیمی همچون نوشیدن زهری در جام‌ بلورین کرده است. می‌خواهم از همه شما مردم قدرشناس ایران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در این مدت به بنده اجازه خدمت‌رسانی عطا نمودند، تشکر کنم.»

در این نامه همچنین به نقل از فردوسی‌پور از مردم به خاطر اتفاقاتی که برای کارلس پویول رخ داد با تاکید کردن روی واژه «فاجعه اسفبار» عذرخواهی کرده بود. از آنجایی‌ که این تهیه‌کننده و مجری شناخته‌شده و تاثیرگذارترین چهره صداوسیما ایران در یک ماه اخیر اختلافاتی اساسی با مسئولان شبکه سه صداوسیما به خاطر لغو حضور کارلس پویول در برنامه ٢٠١٨ به بهانه هزینه زیاد دعوت از او، پخش بدون اجازه و هماهنگی آیتم‌های سیاسی در  برنامه ٢٠١٨ و یکی دو مورد دیگر پیدا کرد بود، بسیاری این نامه خداحافظی را جدی گرفتند.

البته بعد از بازتاب گسترده و به وجود آمدن جنجالی بزرگ، ‌نزدیکان فردوسی‌پور و چند سایت خبری که عوامل آن ارتباط کاری نزدیکی با این چهره داشتند، خداحافظی فردوسی‌پور را تکذیب و تاکید کردند ادبیات به کار گرفته شده در این نامه به هیچ عنوان با ادبیات نگارشی فردوسی‌پور همخوانی ندارد و از پایه و اساس دروغ است.

روزنامه شهروند برای پیگیری علت انتشار این نامه جعلی با امیر دریکوندی، سردبیر سایت ورزش ١١ تماس گرفت، اما تلفن این مسئول تحریریه سایت خاموش بود. با این حال با توجه به اختلافات اخیر هنوز خیلی‌ها نگران سرنوشت فردوسی پور و برنامه نود در تلویزیون هستند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.