طی حکمی «عرفان خسرویان» به سمت مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ منصوب شد.

بنابراین گزارش، مراسم تودیع و معارفه مسئول پیشین و جدید بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، تعدادی از معاونین این سازمان و رؤسای کانونهای بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ برگزار و در این مراسم از خدمات علی اکبر متکان تقدیر شد.

متکان در این مراسم از حمایت های مسئولان بسیج اساتید کشور تقدیر و برای خسرویان آرزوی موفقیت کرد.

خسرویان در ادامه با تشکر از اعتمادی که وی برای واگذاری این مسئولیت شده، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش همکاران خود در بسیج اساتید تهران بزرگ و حمایت مسئولان این سازمان بتواند در راستای رویکرد جدید و تحولی سازمان بسیج اساتید کشور، به نتایج مطلوبی دست یابد.

مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور نیز در ادامه از اقدامات متکان تقدیر کرد و گفت که وی از بدو تأسیس بسیج اساتید پایتخت و در دانشگاه شهید بهشتی همواره به عنوان یک استاد انقلابی، پرتلاش و با انگیزه بالا فعالیت داشته است و همچنان از ظرفیت و تجربیات این استاد برجسته و تفکرات راهبردی وی در سطح عالی سازمان بسیج اساتید کشور استفاده خواهیم کرد.

زارعی همچنین خسرویان را استادی جوان، صاحب ابداع و ابتکار و پرانرژی دانست و افزود: انتظار سازمان بسیج اساتید از وی این است که ظرفیت بالای کانونهای استادی تهران را فعال کرده و هوشمندسازی نیروی انسانی در نظام علم پایتخت و جدی گرفتن نظام اشاعه و مطالبه را در دستور کار جدی خویش قرار دهد.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای هدیه ای که اثر هنری استادکاران ایرانی است، از زحمات متکان تقدیر و حکم مسئولیت خسرویان به وی تقدیم شد.

لازم به ذکر است خسرویان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.