خسرو حیدری درباره شرایط این روزهای استقلال و استعفای رضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه اظهار داشت: در ۱۰ سالی که در استقلال حضور دارم، وضعیت تیم را اینگونه ندیده بودم. همیشه هر اتفاقی قرار بود بیفتد، در زمان مناسب می‌افتاد، اما کمتر از ۱۰ روز دیگر به آغاز لیگ باقیمانده و تکلیف‌مان مشخص نیست. تکلیف بازیکنانی که استقلال گرفته مشخص نیست، تکلیف بازیکنانی چون وریا غفوری و فرشید باقری که قرار بود با تمدید قراردادشان پول بگیرند، مشخص نیست. اینها با عشق و علاقه با استقلال تمدید کرده و به تمرینات آمدند.

وی افزود: با این مشکلات، بازی با پرسپولیس در سوپرجام را هم اضافه کنید. اصلا فکر نمی‌کردیم بازی را به سه بر صفر کنند، تصورمان این بود که بازی را به زمان دیگری موکول خواهند کرد، وگرنه با همه مشکلات بازی می‌کردیم. حاضریم همین فردا با پرسپولیس بازی کنیم، اما اینطوری حق‌مان را نخورند.

«هیچ کدام از اتفاقات اخیر برای استقلال خوب نیست.» کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: باید امروز تکلیف را مشخص کنند تا بازیکنان از سردرگمی خارج شوند. قرارداد بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند، مشخص نیست و پولی نگرفته‌اند. هواداران هم حق دارند از این وضعیت ناراحت باشند، چرا که می‌خواستیم برای قهرمانی آسیا بجنگیم. تیم نیاز به تقویت داشت، اما اکنون منتظر اضافه شدن تیام و جپاروف هستیم که این اتفاق نیفتاده است.

حیدری ادامه داد: زودتر باید تکلیف تیام و جپاروف را مشخص کنند. آیا این دو بازیکن تا یک هفته دیگر آماده بازی هستند؟ از وزیر ورزش می‌خواهیم نگاهی ویژه به استقلال داشته باشند تا تکلیف تیم مشخص شود. همانطور که گفتم در ۱۰ سالی که هستم، تاکنون چنین وضعیتی ندیده بودم.

وی با اشاره به اردوی استقلال در ترکیه به تسنیم گفت: اردوی تیم روی هواست و نمی‌دانیم در روزهای آینده در هتل محل اقامت‌مان می‌مانیم یا نه. هر کسی مسئول تیم است، باید زودتر تکلیف را مشخص کند که آیا باید در کمپ بمانیم یا نه. اینجا هر روز یک صحبتی می‌شود، یکی می‌گوید به آلمان می‌رویم (برای دیدار دوستانه برابر کارلسروهه) و دیگری می‌گوید نمی‌رویم. واقعا بلاتکلیف هستیم و امیدوارم از این بلاتکلیفی خارج شویم.

وی یادآور شد: هواداران از استقلال توقع دارند که همیشه برنده باشد، اما با تیمی که داریم، سخت است بتوانیم تیم خوبی شکل دهیم. امیدوارم امروز یا فردا مشکلات حل شود تا به حالت نرمال بازگردیم. به عنوان یکی از بزرگترهای تیم، وظیفه خودم می‌دانم تا مشکلات را بگویم. اگر کسی هم ناراحت شود، باید بداند که هواداران از این وضعیت باید اطلاع داشته باشند. ما اینجا (اردوی ترکیه) مشکل داریم و بلاتکلیف هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.