وزیر ارتباطات ابتدای این بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی این موسسه که اخیرا فعالیت خود را شروع کرده، بازدید کرد. در این مرکز پس از انجام آزمون‌های روانشناختی، ورزشی و استعدادسنجی، برای شرکت‌کنندگان، کارنامه تندرستی صادر و مشکلات احتمالی جسمی یا استعدادهای بالقوه آنها ثبت و به والدین یا مربیان اطلاع رسانی می‌شود.

وزیر ارتباطات در باشگاه پیام پا به توپ شد

 

آذری‌جهرمی سپس از زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلوی موسسه پیام که به تازگی بهسازی شده، بازدید به عمل آورد و با نوجوانان در حال ورزش تمرین کرد. زمین چمن مذکور بعد از تلاش چندماهه و تعویض سیستم جمع‌آوری آب و زه‌کشی، تعویض و نوسازی فنس‌های اطراف، تعویض پایه پروژکتورها و مستحکم‌سازی زیرساخت از استانداردهای لازم برخوردار شده و از این پس قابلیت استفاده در مسابقات مختلف را دارد.

ابتدای این مراسم، حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام از رشد 10 درصدی متقاضیان شرکت در کلاس‌های تابستانی این موسسه خبر داد و گفت: نزدیک به 2 هزار نفر از ثبت‌نام شدگان دختر و پسر در رشته‌هایی چون شنا، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تنیس، تیر و کمان و ورزش‌های رزمی در جشنواره تابستانه موسسه پیام حضور دارند.

امضای پیراهن ورزشی مدرسه دائمی فوتبال با حضور پیشکسوتان فوتبال از جمله حسن روشن، میرشاد ماجدی، پرویز مظلومی، وحید شمسایی، محمد خرمگاه و اهدای گل به ورزشکاران نوجوان از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.