لیلا صفاریان همسر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت درباره آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: همسرم در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزگر بستری است و هوشیاری ندارند.

وی در همین راستا افزود: از ۲ سال پیش همسرم ناگهان دچار ضعف جسمانی شد به شکلی که ناگهان زمین می خورد و اشتهایش نیز کم شد. با تزریق آمپول آی بی آی جی قوای جسمانی عبادی برمی گشت و سلامت خود را به دست می‌آورد اما از ۱۵ آبان سال گذشته در مدت دور روز دیگر نتوانست راه برود و او را به بیمارستان منتقل کردیم. در آن مقطع با تجویز و تشخیص پزشکان همسرم را به خانه برگرداندیم تا این که ۲۵ تیرماه امسال حال جسمانی‌اش به شدت بد شد و او را در بیمارستان فیروزگر بستری کردیم.

همسر عبادی درباره روند جسمانی این دوبلور پیشکسوت اظهار کرد: ۵ روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هشیاری کامل خود را از دست داده، بیشتر ساعات در خواب است و از طریق سرم به او غذا داده می‌شود.

وی ادامه داد: پزشکان تشخیص داده‌اند که بیماری‌های خاص و نادر دلیل وخامت حال عبادی است. وقتی او در حال مرگ است این که دقیقا چه بیماری باعث حال همسرم بوده فرقی نمی‌کند.

وی هنرمندان را مظلوم دانست و افزود: هنرمندان امنیت مالی ندارند و کسی در برابر آنها مسئولیتی قبول نمی‌کند. به راحتی کنار گذاشته می‌شوند و انگار نه انگار که روزی فعالیت می‌کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.