این مجری که پیشتر خود را به شکل ترامپ در راه مبارزه با «خبرهای جعلی» (که جز تکه کلام های ترامپ است) در آورده بود، مجددا بار دیگر پس از نشست خبری و ملاقات جنجالی ترامپ و پوتین، خود را به شکل رئیس جمهور آمریکا درآورد.

«به «شبکه خبری ترامپ» باز خوش آمدید. تنها شبکه خبری که حقیقت را می گوید و تنها حقیقت را می گوید، پس به من کمک کن ای ولادیمیر». این جملات را جیمی فالن در حالی که خود را شبیه به ترامپ گریم کرده بود، در بخش آغازین برنامه گفت.

" بیاید به ماجرای بزرگ و مهم امشب بپردازیم، همه هنوز درباره  ملاقات بزرگ من با پوتین صحبت می کنند.اگر می توانستم دوباره از اول انجامش می دادم، یا شاید انجامش نمی دادم اگر نمی توانستم."

فالن که خود را به شکل ترامپ در آورده بود، سپس به انتقاد های گسترده علیه خود بر سر حمایتش از روسیه در برابر آژانس های اطلاعاتی آمریکا اشاره کرد:" این درست نیست. من عاشق آژانس های اطلاعاتی مان هستم. من کاملا به FBI، CIA، NCIS، CVS و Law & Order: SVU ایمان دارم."

او سپس درباره سفر اخیرش به خارج از کشور جایی که "مناظر زیبا" مثل ساعت Big Ben بریتانیا، پارلمان و بچه بزرگی که شبیه او بوده است، صحبت کرد. " در مدتی که من آنجا بودم با ملکه الیزابت که جای مادربزرگ ماست هم ملاقات کردم."

موضوع بعدی که در «شبکه خبری ترامپ» مورد بحث قرار گرفت جام جهانی بود. " من دوست دارم که به فرانسه برای بردن جام تبریک بگویم. فرانسه کشور فوق العاده ای ست. من عاشق تست هایشان هستم. همچنین در فرانسه به ساکر (soccer) می گویند فوتبال (football)، اما بیشتر شبیه فوتبال دستی (foosball) است با این تفاوت که بازیکن ها واقعی هستند. آن ها از چوب(wood) ساخته نشده اند. آن ها مردمی هستند که از انجام ندادن (wouldn’t)ساخته شده اند.

بخش پایانی جک به روشن سازی اظهارات روز سه شنبه ترامپ که گفته بود در سخنرانی اش درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 در طی کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه با پوتین می خواسته بگوید " انجام نداده است"(wouldn’t) نه " انجام داده است" (would) .

این بخش به طور ناگهان با خاموش شدن چراغ ها و اعلام ترامپ به پخش آگهی بازرگانی به پایان می رسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.