هیل گزارش داد، آدام پارخومنکو، مشاور سابق کمپین هیلاری کلینتون از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه از نشستش با ولادیمیر پوتین، همتای روسیه‌ای‌اش به کشور خود بازگشت، مشغول سازمان‌دهی اعتراضات در خیابان پنسیلوانیا بوده است.

تا همین شنبه شب نیز جمعیت معترضان همچنان در محل این اعتراضات با اسم "اشغال پارک لافایت" به رغم بارش سنگین باران و این حقیقت که ترامپ به خاطر تعطیلات آخر هفته در کاخ سفید حضور ندارد، حاضر بودند.

ترامپ روز جمعه عازم باشگاه گلف خود در نیوجرسی آمریکا شد.

پارخومنکو روز شنبه گفت که در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۱۳۰۰ مورد اهدای کمک دریافت کرده که ارزش آن به دست‌کم ۳۱ هزار و ۱۴۴ دلار بالغ شده و از آن برای ادامه اعتراضات استفاده خواهد شد.

در همین حال گزارش شده شرکت کنندگان مختلف و جدیدی از نقاط مختلف آمریکا مشغول به پرواز به واشنگتن دیسی به منظور حضور در این اعتراضات هستند.

در محل این اعتراضات یکسری گروه‌های موسیقی و هنری محلی نیز حضور یافتند تا طبق گفته خودشان "ترامپ را در شهر بیدار نگه دارند".

در همین راستا یک گروه ۱۸ نفره‌ای به نام Mariachi و خوانندگان اوپرا به همراه یک گروه موسیقی هیپ هاپ و چندین رقاص در خارج از دروازه‌های کاخ سفید برنامه اجرا کردند.

چندین چهره شناخته شده شامل جوآکین کاسترو، نماینده دموکرات آمریکایی، آلیسا میلانو، بازیگر و فعال آمریکایی و مایکل آوناتی،‌ وکیل استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجنی که رابطه‌اش با ترامپ مناقشه ایجاد کرد به این اعتراضات پیوستند.

پارخومنکو در توئیتر گفت که همچنان به دنبال نوازندگان، رقاصان و هنرمندان بیشتری برای این اعتراضات است که بتوانند با سروصدا در مجاور کاخ سفید هر آن چیز مهمی که ترامپ به حراج گذاشته دوباره بازپس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.