بعد از سال ها انتظار محمدرضا زنوزی موفق شد برای مالکیت باشگاه تراکتورسازی اقدام کند و آن را خریداری نماید. طرفدار متمول پرشورهای تبریزی که در طول این چند سال هم کمک های مستقیم و غیرمستقیم زیادی را به این تیم کرده بود حالا مشغول بستن تیمی قدرتمند برای لیگ هجدهم است تا تراکتور را به جایگاه واقعی اش برگرداند.

زنوزی با این حال مالکیتش به تراکتورسازی محدود نمی شود. صاحب هواپیمایی آتا صاحب تیمهای گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز هم هست. زنوزی چند سال گذشته را در لیگ برتر با مالکیت گسترش به اتمام رساند و در لیگ یک هم صاحب ماشین سازی بود. بعد از خرید تراکتورسازی، زنوزی نمی توانست دو تیم را در لیگ برتر داشته باشد و به همین دلیل تصمیم گرفت امتیاز باشگاه ماشین سازی را به دوست و یار قدیمی اش رسول خطیبی واگذار کند و این تیم را به جای گسترش وارد لیگ برتر کند تا مشکل برطرف شود.

این اتفاق چند روز قبل رخ داد و سازمان لیگ هم تایید کرد که ماشین سازی به جای گسترش در فصل جدید حضور خواهد داشت. البته قرار است که همان بازیکنان گسترش با مدیریت نصیرزاده به کار خود ادامه دهد و به نظر می رسد زنوزی به صورت غیرمستقیم کمک های خود را برای سبزقبایان هم خواهد داشت.

در کنار آن گسترش فولاد هم در لیگ یک از امدادهای این مدیر متمول تبریزی بهره خواهد برد تا بتواند به کار خود ادامه دهد. حال باید دید مدیریت همزمان سه باشگاه در ادامه راه مشکلی برای این سه تیم و حتی الباقی تیمها به وجود خواهد آورد یا خیر. این اتفاق به خودی خود غیر طبیعی است و شاید در هیچ کجای دنیا یک نفر در یک کشور سه باشگاه را اداره نکند اما حالا چنین چیزی را در فوتبال خودمان می بینیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.