صبح‌نو و بخشی دیگر از رسانه‌های اصولگرا حالا در چرخشی عجیب بعد از سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این دادگاه‌ و فساد حاکم بر آن موسسه، از در دفاع از موسسه برآمده‌اند و در گزارش‌های خود حرف‌های یکجانبه مدیرموسسه در حمله به دولت و بانک مرکزی را به طور کامل پوشش می‌دهند. بدون آنکه به حرف‌های وکلا و کارشناسان بانک کوچک‌ترین اشاره‌‌ای کرده باشند.

صبح نو در گزارش خود تمام‌ حرف‌های متهم را منتشر کرده که در بخشی از آن بانک مرکزی و دولت متهم شده‌اند. او گفته بود: «روند فعالیت موسسه رو به جلو حرکت می‌کرد که ما از این اتفاق خوشحال شدیم، اما در تاریخ ٢٥/٥/٩٤ به یکباره مسوولان بانک اعلام کردند‌ موسسه اعتباری ثامن‌الحجج غیرمجاز است که باعث شوک و تعجب ما شد. و چرا مسوولان بانک مرکزی در تلویزیون این مساله را مطرح کردند که مشکلات فراوان به وجود آمد؟ من آنچه در توان داشتم گذاشتم و سکوت کردم، آنها چهار سال از همه نظر ما را تخریب می‌کردند و مسوولان علیه ما در رسانه‌ها صحبت می‌کردند.»

این درحالی است که مدیرمسوول همین روزنامه هفته گذشته در توییتی مدعی بود اخبار مربوط به این موسسه را اصولگراها پوشش دادند و حالا اصلاح‌طلبان تازه صدای‌شان در آمده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.