اهالی تعدادی از  پروژه‌ها که عمدتا از پروژه‌ی غدیر بودند، با اطلاع از حضور خبرنگاران در شهر سهند، در محل برگزاری نشست حضور یافته و مشکلاتشان را به رسانه‌ها اعلام کردند که در نهایت با پا در میانی خبرنگاران پیشکسوت و وعده‌ی دست‌ اندرکاران شرکت عمران، معترضان جلسه را ترک کردند.

 

بنا به گفته‌ی اهالی، نبود آسانسور، محوطه‌سازی نامناسب، وجود عقرب و مار و ... مشکلات پروژه‌ی غدیر ۱۷ است.

 

یکی از اهالی با لحن تندی گفت: لطفا فیلم برداری نکنید، برای نشان دادن خودم نیامده‌ام، آقای رئیس، سالهاست اهالی غدیر ۱۷ خاک می‌خورند، پول را به چه کسی دادید که در رفته است؟‌چاه‌های مقابل ساختمان‌ها سرپوش نداشته و من یک روز در چاه هم افتاده‌ام.

 

وی ادامه داد: مدت‌هاست مسئولان فقط وعده می‌دهند.

 

یکی دیگر از اهالی پروژه غدیر ۱۷ گفت: با این کهولت سن و مشکلات جسمانی هر روز چهار طبقه را بدون آسانسور بالا می‌روم.

 

عباس مصطفوی - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در پاسخ به اعتراض این افراد اظهار کرد: بنده بارها از وضعیت پروژه‌ی غدیر بازدید کرده‌ام، متاسفانه با پیمانکار  مشکلاتی وجود دارد و حتی دادستان و مسئولان استانی هم در جریان قرار دارند .

 

وی ادامه داد: ۱۰۲ روز است که در خدمت مردم سهند هستم و در این مدت هر روز برای رفع مشکلات تلاش کردم و به اهالی معترض وعده‌ی رفع مشکلات تا سه ماه آتی را می‌دهم.

 

وی تصریح کرد: اهالی معترض به طور کامل حق دارند و بنده برای رفع مشکل پیرمرد که در طبقه چهار ساختمان بدون آسانسور زندگی می‌کند، اعلام کردم که می‌توانیم شما را در ساختمان دیگر به طور موقت اسکان دهیم که خودشان نپذیرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.