محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی در مرکز فرهنگیان شهید کامیاب، اظهار کرد: صاحب انقلاب خدا است، خطرات وجود دارد، اما ما باید جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و وظایف خود را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه ما در انقلاب شرایطی از این سخت‌تر نیز داشته‌ایم، عنوان کرد: هرقدر شرایط سخت‌تر شود، وظیفه‌ نیروهای انقلاب سنگین‌تر است، ما باید وظیفه خود را انجام دهیم، حفظ انقلاب با خدا است، شرایط بسیار دشواری که داریم از جمله بیکاری، گرانی و وضع نابسامان چند هفته اخیر، مواردی نیست که اهمیت ندهیم. ما در هر شرایطی، وظایفی به عهده داریم. در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه ما این است که تمام نیروهای انقلاب با تمام تجربیات و سوابقی که دارند، وسط گود انقلاب سینه سپر کنند و خدا خودش کمک می‌کند.

 

حبیبی بیان کرد: ما از این مشکلات عبور خواهیم کرد. خوب می‌دانم که چه کسانی می‌خواهند اصل انقلاب را نابود کنند و عوامل داخلی و خارجی آن را می‌شناسم. نیروهایی که در حال حاضر  پای کار انقلاب ایستادند، میلیون‌ها نفر هستند. آن‌ها جدی‌تر هستند یا مردمی که در روزهای رحلت پیغمبر قرار بود از اسلام دفاع کنند؟ چند نفر می‌ایستادند؟

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما نباید خوش خیالی به خرج دهیم و بگوییم ان‌شاءالله ، باید وسط میدان بود، انقلاب ماندنی است و مخالفین انقلاب رفتنی هستند، اما وظایف ما در شرایط مختلف با هم متفاوت است. اکنون نیروهای پای کار انقلاب، بسیار بیشتر از قبل از انقلاب هستند، باید سازماندهی کنیم، خوش خیالی به خرج ندهیم و فکر نکنیم که مسئله کوچک است.

 

وی ادامه داد: اگر وظیفه خود را درست انجام ندهیم، اصل انقلاب در خطر است و اصولگرا و اصلاح‌طلب هم ندارد. در خطر بودن اصل انقلاب اولین بار نیست که تجربه می‌شود. آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر دچار حماقت تجاوز نظامی شوند، ما در جغرافیای ایران نمی‌جنگیم بلکه هر نقطه کره زمین که منافع آمریکایی‌ها در آنجا باشد، میدان جنگ ما است. ما تا زمانی که یک دولت رسمی هستیم، باید پروتکل‌هایی را رعایت کنیم و دولت شرایطی را در مقررات بین‌المللی دارد اما اگر دولت ما را ساقط کردند، ۲۰ میلیون چریک شده و در کل دنیا پخش می‌شویم.

 

حبیبی تصریح کرد: کاری که آمریکایی‌ها در این ۴۰ سال علیه ما نکردند، نتوانستند نه اینکه نخواسته باشند. خواسته‌اند اما نتوانسته‌اند. اگر سوءمدیریت‌ها، خیانت‌ها، ضعف مدیریت‌ها، ناهماهنگی‌ها و بسیاری از موارد دیگری که در طول انقلاب اتفاق افتاده، نادیده بگیریم، خیانت به انقلاب اسلامی است، بنابراین همه با هم در یک صف پشت سر مقام معظم رهبری این گردنه‌ها را خواهیم گذراند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.