تارنمای خبری «دیلی استار» روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: پس از اینکه «ناصف ساویریس» میلیاردر مصری به همراه یکی از سهامداران تیم بسکتبال «میلواکی باکس»، ۵۵ درصد سهام باشگاه استون ویلا را خریداری کرد، مذاکرات خود را با هانری برای پذیرش هدایت این تیم پیگیری کرده و مصرانه در صدد به خدمت گرفتن او است.

براساس گزارش دیلی استار، بدنبال شکست ۱ – صفر استون ویلا در بازی پلی آف لیگ برتر انگلیس مقابل فولام که منجر به عدم راه یابی دوباره این تیم به لیگ برتر جزیره شد، مالکان جدید این باشگاه قصد دارند «استیو بروس» را برکنار و هانری را جایگزین او کنند.

مهاجم گلزن سابق آرسنال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به عنوان دستیار «روبرت مارتینز» سرمربی تیم ملی بلژک روی نیمکت این تیم حضور داشت و با پایان رقابت های جام جهانی نیز از سمت خود به عنوان کارشناس فوتبالی در یکی از شبکه های تلویزیونی کناره گیری کرد تا بتواند برای جامه عمل پوشاندن به آرزوی دیرینه خود و تبدیل شدن به یک سرمربی بزرگ، تمرکز کند.

تیم فوتبال بلژیک در این دوره از رقابتهای جام جهانی عملکرد چشمگیری را به نمایش گذاشت و موفق شد مقام سوم جام ۲۰۱۸ را از آن خود کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.