علاءالدین بروجردی  اظهار داشت: این خبر برای سال ۹۰ بوده است که ادعاهایی علیه بنده مطرح شد که بنده شکایت کردم و کار به قوه قضاییه کشیده شد.

وی ادامه داد: در این رابطه دادگاه شکایت بنده از ایشان مبنی بر تهمت و افترا را وارد دانست و حتی طرف مقابل به شش ماه زندان محکوم شد. اما چون ایشان نماینده مجلس بودند بنده گفتم که دوست ندارم به زندان بروند و با جزای نقدی برای ایشان موافقت کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه، در مورد خبرهای منتشر شده مبنی بر فعالیت‌های اقتصادی فرزندانش گفت: در این باره باید بگویم که فرزندان بنده نه کار اقتصادی می کنند و نه جرم و و اتهامی داشتند و این دروغ بزرگی است که مطرح شده است و ادعاهای مطرح شده در مورد بازداشت فرزندانم دروغ بوده و از پایه بی‌اساس می‌باشد.

علاءالدین بروجردی در مورد مسئول دفترش که گفته می‌شود بدون هیچ گونه پیشینه و روزمه عضو هیات مدیره شرکت لوله‌سازی اهواز شده است افزود: بله آقای خوشبین‌فر رئیس دفتر بنده می‌باشند و ایشان اصالتا خوزستانی هستند. شاید باشد بنده این موضوع را انکار نمیکنم. شاید هست یا نیست، ممکن است هر کسی کار دیگری هم داشته باشد اما این موضوع ربطی به اینکه مسئول دفتر ما باشند ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.