نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی فردا (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما خیلی زود به خواسته‌های‌مان رسیدیم و با توجه به وقت کمی که داشتیم تمام باشگاه تلاش زیادی کردند. ما سه،‌ چهار بازی تدارکاتی داشتیم تا به هماهنگی برسیم و برای بازی مقابل تراکتورسازی آماده هستیم. امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز شیرین را به هواداران خوب مسجد سلیمان تقدیم کنیم.

او افزود: باتوجه به این که ما شهری هستیم که شرایط آب و هوایی و اقلیمی باعث می‌شود نتوانیم بازیکنان زیادی جذب کنیم اما بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم. ما با دو بازیکن خارجی و اسماعیل شریفات صحبت کردیم که به ما اضافه شوند. بازیکنان خارجی به خاطر این که مشکل ویزا داشتند هنوز نتوانستند به ما اضافه شوند ولی مطمئنا این هفته به جمع ما اضافه می‌شوند. شریفات هم مشکل مصدومیت داشته که اگر مصدومیتش حل شود به جمع ما اضافه می‌شود. در هر صورت ما با همین بازیکنان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: خیلی از تیم‌ها آرزو دارند که تماشاگران استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپیدرود و تیم ما را داشته باشند. ما می‌توانیم در مسجد سلیمان با حمایت تماشاگران و وحدت تاکتیکی یقه تیم‌ها را بگیریم. با همین تماشاگران می‌توانیم در خارج از مسجد سلیمان هم نتیجه بگیریم. وقتی به من می‌گویند که تیم‌تان امسال در لیگ می‌ماند، به من برمی‌خورد. دوست دارم بگویند که برویم و سهمیه آسیایی بگیریم. ما حمایت هواداران‌مان را سوای از این که از چه فرقه‌ای هستیم می‌خواهیم؛ ما نفت مسجد سلیمان هستیم. ما نباید کاری به شخص و نفر داشته باشیم و از تیم حمایت کنیم و باید گنده فکر کنیم تا خدا پاداش ما را بدهد.

ویسی درباره دیدار فردا مقابل تراکتورسازی گفت: از نظر تاکتیکی بازی اول با تراکتورسازی بازی خاصی است. تیم‌ها هیچ شناختی از یکدیگر ندارند. فردا روح و روان هر تیم باید کامل باشد تا بتواند پیروز شود. چون ما در شهرمان بازی می‌کنیم نباید نام تیم مقابل مهم باشد و باید تمام وجودمان را برای کسب سه امتیاز بگذاریم.

او درباره غایبان تیمش بیان کرد: ما مصدومی نداریم و همه بازیکنان در بازی فردا حضور دارند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا قولی به تماشگران این تیم می‌دهد، تصریح کرد: من هیچ قولی نمی‌دهم. در پیشانی من خورده که تیم‌های تازه لیگ برتری شده و با بودجه کم را در لیگ برتر نگه دارم. نگه داشتن اوضاعی است که ما داریم و برای ما ثبت شده است. این که از الان قول بدهم چندم می‌شویم دیوانگی است. ما با حمایت تماشاگران و مدیران باشگاه مطمئنا جایگاهی بالاتر از چیزی که مردم فکر می‌کنند کسب می‌کنیم و مردم از ما راضی خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.