امید نمازی زاده پس از بردیک بر صفر تیمش برابر نساجی قائمشهر و در نشست خبری با بیان اینکه تیم نساجی با مربیگری جواد نکونام توانست تیم خوبی را جمع کنند و کار را برای ما بویژه در نیمه دوم به دلیل انرژی بالایی که داشتند سخت کرده است، از برد تیمش ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه از بچه های تیم خیلی راضی هستیم و آن را به مجموعه تیم ذوب آهن و همه مردم تبریک می گویم گفت: ذوب آهن اولین بردش را در بازی اول در هشت سال اخیر کسب کرده است.

​وی با عنوان اینکه بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی دست ما بود و ۶۵ تا ۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم گفت: با خلاقیتی که از جناح راست داشتیم با یک سانتر خوب توانستیم به گل برسیم و بعد از گل نیز بقیه نیمه را مدیریت و حفظ توپ کردیم.

نمازی ادامه داد: نیمه دوم با تغییرات صورت گرفته از سوی تیم نساجی تاحدودی شکل بازی عوض شد و ما مجبور شدیم به لاک دفاع رویم اما در مجموع توانستیم خوب بازی را شروع و تمام کنیم و به پیروزی مهم بیرون از خانه دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره جو ورزشگاه نساجی و تماشاگران تیم گفت: بهترین از این جو پیدا نمی شود و شور و اشتیاق تماشاگران، جو را خوب کرده است و بازی کردن هرتیمی با چنین جوی مقابل نساجی مشکل خواهد بود زیرا تماشاگران یار دوازدهم تیم هستند و ما نیز تجربه خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی نیز در زمین نداشتیم از وضعیت زمین ورزشگاه ابراز رضایت کرد. همچنین با عنوان اینکه در طول فصل نیز با حفظ توپ و بازی تهاجمی کار می کنیم اظهار داشت: مشکل ما در بازی با نساجی این بود که به دلیل مصدومیت دو تعویض اجباری داشتیم و این تغییرات سبب شد تا تیم را عقب بکشیم و نساجی نیز از این فرصت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه روش جدیدی برای بازی را وارد باشگاه ذوب آهن کرده ام ادامه داد: ما برای همه جبهه اعم از جام حذفی و آسیا آمادگی داریم ولی باید بگویم تیمها مقابل نساجی مازندران مشکل پیدا خواهند کرد زیرا جو ورزشگاه به نفع این تیم است.

وی با اینکه هدف ما جز قهرمانی نیست گفت: من قول قهرمانی را نمی دهم ولی هدف این است که به قهرمانی پیش رویم از سوی دیگر جام حذفی و آسیا را در پیش داریم و سعی می کنیم بهترین نمایش را در این رقابتها داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.