سرهنگ عزیز راشد معاون سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد که عملیات موشکی و هوایی توسعه خواهد یافت و اهداف زیادی را در عمق کشورهای متجاوز به یمن در برخواهد گرفت.

وی  درباره حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به فرودگاه بین المللی ابوظبی در امارات تصریح کرد: بله این همان نیروی هوایی پهپادی است که امروز انتقام خون شهید صالح الصماد رئیس فقید شورای عالی انقلاب یمن و ملت مظلوم این کشور را از متجاوزان می‌گیرد.

وی افزود: ما در جنگ اندیشه‌ها به سرمی‌بریم و توانستیم به عمق عربستان برسیم و امروز به ابوظبی رسیدیم.

راشد گفت: پهپادها قدرت بالایی در پنهان شدن از رادارهای پدافندهای هوایی پیشرفته دارند و نیروی پهپادی یمن توانست ضربات راهبردی مهمی به متجاوزان اماراتی وارد کند.

وی افزود: واحد پهپادی یمن اولین ضربات خود را به فرودگاه راهبردی ابوظبی وارد کرد و بدنبال آن ضربات راهبردی مهم دیگری علیه دشمن اماراتی وجود خواهد داشت که ضامن پایان تجاوزگری خواهد بود.

راشد خاطرنشان کرد: یگان دریایی یمن همه کشتی‌ها و ناوچه ها را در ساحل غربی این کشور زیر نظر دارد.

وی گفت: این ضربات پیامی به امارات است که گمان می کند دست یمن به امارات نمی‌رسد و نیز گمان می کند که خواهد توانست بدون اینکه دست ارتش و کمیته های مردمی یمن به او برسد، در شهرهای یمن تاخت و تاز کند.

درخواست شورای همبستگی قبایل یمن برای حمایت از واحد پهپادی

همزمان شورای همبستگی قبایل نیز از مردم یمن خواست تا برای حمایت از واحد پهپادی و یگان موشکی این کشور از روز شنبه به مراکز پست رجوع کنند.

این شورا دستاورد پهپادی امروز یمن را به رهبر انقلاب یمن و فرزندان و رهبران سیاسی با درایت این کشور تبریک گفت و از دستاوردهای ویژه و دلاوریهای حماسه ای نیروهای یمنی در جبهه های مختلف عزت و کرامت ستایش کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.