بهروز عطایی درباره برتری ۳ بر یک ایران برابر تایلند و صعود به فینال و کسب سهمیه مسابقات جهانی اظهار داشت: به هر حال بازی نیمه نهایی بود و تیمی که به این مرحله رسیده، قطعا تیم باکیفیتی است. تایلند هم در مرحله قبلی چین تایپه ای را شکست داده بود که ژاپن را قبل از آن حذف کرده بود. این نشان می دهد تایلند تیم قابل قبولی بود. با این حال ما در ست اول و دوم خیلی بر بازی مسلط بودیم و خدا را شکر توانستیم با اختلاف برنده شویم. در ست سوم متاسفانه بازی برگشت و گویی برای ما قفل شد. نمی توانم برای ست سوم دلیل قانع کننده ای بیاورم اما بازیکنان اصلا نتوانستند کار خود را انجام دادند. در بخش دریافت و حمله خوب باشیم و پرخطا بازی کردیم.

وی افزود: سعی کردیم اواخر ست سوم به بازیکنان اصلی خود کمی استراحت بدهیم و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم. در شروع ست چهارم تایلند بازهم با قدرت آغاز کرد اما به تدریج توانستیم بر بازی مسلط شویم چون قدرت بیشتری داشتیم. خدا را شکر در نهایت هم برنده شدیم و توانستیم به فینال برسیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: حالا با توجه به اینکه جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم؛ با استرس کمتری در فینال حاضر می شویم. از ابتدا هم گفته بودیم هدف اولمان سهمیه جهانی را کسب کنیم و هدف دوم ما نیز قهرمانی است. خوشبختانه هدف اول ما محقق شد و از حالا به بعد تمام انرژی خود را صرف پیروزی در فینال می کنیم.

عطایی در پایان درباره بازی کردن با برنده دیدار کره جنوبی و عراق در فینال گفت: جریان بازی ها نشان داده هیچ مسابقه ای قابل پیش بینی نیست. عراق با شکست چین به نیمه نهایی رسیده و شایسته بوده است. با این حال احتمالا فردا با کره جنوبی بازی می کنیم. قطعا هر تیمی در فینال رقیب ما باشد، بازی سختی خواهیم داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.