امیر سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زنجان به خبرنگاران گفت: به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب دولت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را همچنان با جدیت فعال نگاه داشته است.

وی تاکید کرد: افزون بر آنکه دولت در این حوزه فعال است، بخش خصوصی هم به عنوان صاحب اصلی حوزه تولید در کنار دولت تلاش می کند.

حاتمی اظهار داشت: از سوی دیگر نیروهای مسلح هم خود را در کنار دولت موظف به حمایت از تولید داخلی می داند و هم اکنون در همه فروشگاه های زنجیره ای اتکا از فروش کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود خودداری می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: همه تلاش دولت در بخش های مختلف بر حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی است.

این مسئول ادامه داد: در زنجان هم گام های خوبی برای فعال نگاه داشتن واحدهای تولید برداشته شده و درک و فهم قابل قبولی از اهمیت موضوع در میان مسئولان ایجاد شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح شنبه از واحد تولیدی ذوب و فولاد نورد اشراق در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.