سازمان لیگ برتر فوتبال قبل از شروع مسابقات لیگ هجدهم تصمیم گرفت محرومیت سه تیم تراکتورسازی، سپاهان و صنعت نفت آبادان از بازی با حضور تماشاگر را به لیگ هجدهم منتقل کند و دیدارهای خانگی اول این تیم ها بدون حضور هواداران برگزار شود. بر این اساس سپاهان دیروز مقابل صنعت نفت بدون حضور هواداران به میدان رفت و قرار است دیدارهای هفته دوم تراکتور و نفت آبادان نیز در ورزشگاه خالی باشد.

در این شرایط مسئولان تراکتورسازی خواهان لغو محرومیت خود شده‌اند.

عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: مدیران باشگاه و کانون هواداران تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال رایزنی هایی درباره لغو محرومیت هواداران در بازی با نساجی مازندران انجام داده اند و امیدوارم اتفاق مثبتی در این باره رخ بدهد.

وی ادامه داد: از دید ما فوتبال بدون هوادار هیچ معنایی ندارد. ما اولین تیم بخش خصوصی در فوتبال ایران هستیم و از فدراسیون می خواهم به احترام هواداران خوب تراکتورسازی اجازه بدهند با حضور تماشاگران مقابل نساجی به میدان برویم. ما همیشه گفته ایم که محرومیت هوادار بازدارنده نیست و به همین خاطر در خواست داریم که مدیران محترم فدراسیون فوتبال مشکل مان را حل کنند. امیدوارم در این خصوص به نتیجه برسیم و بتوانیم اولین بازی فصل خود را با حضور پرشورها انجام دهیم.

روز گذشته امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان نیز بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان از محرومیت تماشاگران گلایه و عنوان کرد: از ما که گذشت، ما محرومیت را سپری کردیم اما از فدراسیون می خواهم تراکتورسازی و صنعت نفت را ببخشند، چون فوتبال بدون هوادار لذتبخش نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.