صفحه روزنامه اسرائیل بالعربیه در شبکه اجتماعی توئیتر به  تمایل یک کارگردان زن سعودی به نام «هیفا‌ء‌المنصور» برای همکاری هنری با کارگردان صهیونیست در آینده اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، این کارگردان سعودی امکان تولید فیلم مشترک سعودی صهیونیستی در آینده را بعید ندانسته است.

این صفحه آورده است هیفاء‌المنصور اولین کارگردان سعودی است که با پایگاه اسرائیلی واینت گفت‌وگو کرده است که طی این گفت‌وگو احتمال تولید فیلم با تولید‌کنندگان و کارگردان صهیونیستی از طریق کانال‌های رسمی که حکومت سعودی اجازه آن را خواهد داد، مطرح کرده است.

این کارگردان زن سعودی به تمجید از ولیعهد سعودی پرداخت و افزود ولیعهد عالی است، تحولات خیلی خوبی در عربستان رخ می‌دهد. اشاره وی به رویکرد سازشکارانه محمد بن سلمان و تلاش‌ها و تحرکات گسترده وی برای عادی‌سازی علنی روابط رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی است که خبرهای زیادی در این باره طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر منتشر شده و اوج این خبرها همکاری و همدستی بن سلمان با ترامپ در اجرای توطئه خطرناک موسوم به معامله قرن برای حذف مسئله فلسطین است.

بر اساس این گزارش، فیلم جدید این کارگردان سعودی در قدس اشغالی به نمایش درخواهد آمد و مصاحبه وی با این رسانه صهیونیستی و نمایش فیلم وی اولین گام در نوع خود در سطح عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و حکومت سعودی به شمار نمی‌رود، چرا که پیشتر گام‌های متعددی میان دو طرف برداشته شده است،‌ در زمینه رسانه‌ای هم رسانه‌های سعودی به تبلیغ و ترویج  عادی‌سازی از طریق مصاحبه با مقامات صهیونیست ‌می‌پردازند که نقطه اوج آن مصاحبه سایت ایلاف سعودی با آیزنکات رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بود

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.