علی‌اصغر یوسف‌نژاد متن این تذکرات را به شرح زیر بیان کرد.

پژمان‌فر نماینده مشهد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم بازنگری وزارتخانه شما در صدور مجوز کتب تدوین شده توسط نویسندگان صهیونیستی با محوریت فرهنگ و تمدن غرب.

تاج‌الدین نماینده اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: کاهش برخی از هزینه‌ها در سبد هزینه خانواده‌ها در راستای ماده ۴۱ قانون کار و کاهش شکاف دستمزد و معیشت کارگران

محمودزاده به همراه ۱۵ تن از نمایندگان به رییس‌جمهور: به چه دلیل صدای مردم مناطق مرزی را نمی‌شنوید، آیا از وضعیت اشتغال و معیشت مردم این منطقه خبر ندارید؟ انتظار ما بازگشایی معابر و ساماندهی معابر کولبری است.

امینی نماینده هشترود به وزیر ارتباطات: قطعی تلفن‌های ثابت در روستاها و برخی از نقاط شهر موجب نارضایتی مردم شده است.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر نفت: رسیدگی به مشکلات اساسی شرکت گاز گیلان و جذب نیرو به صورت غیرقانونی در شرکت

پروانه مافی نماینده تهران به رییس‌جمهور: علت عدم تصویب آیین‌نامه‌ها و مقررات تقدیم شده به دولت و مقررات راهبردی کشور در خصوص قانون برنامه ششم و بودجه سنواتی چیست؟ به وزیر کشور: چرا علیرغم ابلاغ استاندار تهران مبنی بر صرفه‌جویی در مصرف برق، نورپردازی و مصرف برق برخی از ساختمان‌های دولتی در شب ادامه دارد.

ملکشاهی نماینده خرم‌آباد به وزیر نیرو: بعد از گذشت دو سال در پی درخواست بنده هنوز آب شرب شهرستان سپیددشت حل نشده است.

نادری نماینده اورامانات به وزیر ارتباطات: لزوم بررسی قطع پنج ساعت خط ایرانسل در شرایط بحران و زلزله اورامانات و قطع ارتباطات، به وزیر نیرو: بی‌مدیریتی آب منطقه در استان کرمانشاه و منطقه اورامانات باعث نارضایتی مردم شده است.

سلحشوری به همراه ۱۰ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش: رسیدگی به وضعیت نابسامان باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران

هزارجریبی نماینده گرگان به وزیر کشاورزی: چرا همه پول گندمکاران پرداخت نمی‌شود؟

ملکشاهی نماینده کوهدشت به وزیر کشور: دستور بررسی و پیگیری وضعیت زلزله ۴.۱ کوهدشت و برآورد خسارت وارده به مردم را دهید.

بختیار نماینده گلپایگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم پرداخت مطالبات قطعه‌سازان گلپایگان را پیگیری کنید. چرا شرکت مگا موتور مطالبات قطعه‌سازان گلپایگان را ۹۰ روزه پرداخت نمی‌کند و چرا به تعهدات خود عمل نمی‌کند؟

فرهنگی نماینده تبریز به وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور: ضرورت بهسازی و اصلاح آسفالت راه‌های مواصلاتی بخش مرکزی تبریز

زاهدی نماینده کرمان به وزیر نیرو: متاسفانه سدی که از مصوبات سفر رهبری به استان کرمان در سال ۱۳۸۴ بوده هنوز به اتمام نرسیده است و پنج ماه است که کارگران آن حقوق و دستمزد دریافت نکردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.