همایون احمدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره ادعای «رضا جباری» سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس مبنی بر مضروب شدنش توسط وی گفت: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با بیان اینکه به عنوان داور در این موضوع مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: عملکرد سرمربی تیم های پایه پرسپولیس به هیچ وجه قابل دفاع نیست چرا که او شروع کننده تمامی قضایای این اتفاق بوده است.

«رضا جباری» سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس مدعی است «همایون احمدیان» داور دیدار روز گذشته تیمش برابر تیم المپیک اندیشه او را به دلیل اعتراض به عملکرد نحوه قضاوتش مضروب کرده است که داور این دیدار آن را رد کرد.

احمدیان با شرح چگونگی به وجود آمدن درگیری توضیح داد که تیم فوتبال پایه پرسپولیس در وقت های قانونی ۲ بر یک از حریف خود جلو بود اما در دقیقه چهارم از وقت های تلف شده تیم حریف بازی را به تساوی کشاند که این موضوع باعث ورود سرمربی تیم پایه های پرسپولیس به میدان و اعتراض وی شد.

وی گفت: بدنبال این اتفاق جباری را از زمین بازی اخراج کردم که البته تمکین نکرد و درمحل ورود و خروج بازیکنان ایستاد.

این داور فوتبال ادامه داد: به محض اینکه متوجه این موضوع شدم به ناظر بازی اعلام کردم این مربی باید از زمین خارج شود تا اجازه ادامه بازی را صادر کنم که دراین هنگام جباری درحالی که فحاشی می کرد به سمت من حمله ور شد.

وی ادامه داد: من تنها از خودم دفاع کردم که البته دراین حادثه مچ پایم نیز آسیب دید و مصدوم شدم.

این داور با اشاره به اینکه پس از این اتفاق جباری و هواداران منتسب به پرسپولیس مرا تهدید به مرگ کردند که به دلیل هجمه زیاد با پشتیبانی ماموران پلیس حاضر در ورزشگاه از محل خارج شدم.

وی اضافه کرد: البته در طول مسیر ترس همراهم بود و آرام و قرارنداشتم، سال گذشته و دراتفاقی مشابه هواداران منتسب به یک تیم یکی از داوران را تا منزلش تعقیب و ضمن تهدید او خانواده اش در محل اقدام به فحاشی کردند و این موضوع دلیل بی قراری ام بود.

این داوراضافه کرد: هنگامی که متوجه طرح شکایت سرمربی تیم پرسپولیس در دادسرا، طرح دعوا و گرفتن طول درمان از پزشکی قانونی شدم خنده ام گرفت چرا که او در این درگیری ضارب بوده و مضروب من هستم و چنانچه قرار است شکایتی صورت گیرد من باید آن را انجام می دادم.

احمدیان درپاسخ به این سوال که چرا طرح موضوع و شکایتی از جانب شما در محاکم قضایی ثبت نشده است،عنوان کرد: این موضوع یک مساله ورزشی است و برهمین اساس طرح موضوع در محاکم قضایی و پزشکی قانونی پیش از آنکه مسئولان هیات فوتبال از آن اطلاع پیدا کنند کار درستی نیست.

وی ادامه داد: برهمین اساس موضوع درگیری را به مسئولان هیات اطلاع داده و از کمیته انضباطی هیات فوتبال درخواست رسیدگی کردم با این همه چنانچه آنان اعلام کنند این موضوع را در محاکم قضایی و پزشکی قانونی پی گیری و از حق خود دفاع خواهم کرد.

وی تاکید کرد: به دلیل مصدومیتی که در ناحیه مچ پا برایم رخ داد، از مسئولان کمیته داوران هیات فوتبال درخواست کردم تا چند هفته برایم قضاوتی را هماهنگ نکنند تا سلامتی ام را باز یابم.

«حبیب اله شیرازی» رییس هیات فوتبال استان تهران نیز با تایید این مطالب عنوان کرد: ناظر بازی به عنوان مقام مسئول بیرونی شرح کامل این درگیری را اعلام کرده که در زمان مقرر به آن رسیدگی خواهیم کرد.

وی در ادامه از رفتار کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به ویژه فرافکنی دراین خصوص ابراز گلایه کرد و گفت: مناسب تر است در زمان بروز این حوادث اول موضوع درهیات فوتبال استان مطرح و چنانچه رسیدگی نشد شکایت درسایر مراجع قانونی پی گیری شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.