برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره بازی با فولاد در هفته دوم  اظهار کرد: فولاد شروع خوبی در لیگ برتر داشت. البته این یک دربی منطقه ای برای این تیم بود که برد. به طور سنتی این تیم همیشه تیم خوبی بوده است. البته برخی بازیکنان را از دست داده اما بازیکنان خوبی را گرفته است. می دانیم چه چیزی در انتظارمان است.

او با اشاره به پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: از پیروزی مقابل پدیده خوشحال هستیم. مثل هر بازی دل مان می خواهد همچنان پیروز باشیم. پارسال هم فولاد را دو بر صفر بردیم اما این برد ساده به دست نیامد. می دانیم مقل هر بازی کار سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت ضعیف تیمش در این فصل گفت: طبیعی است که مشکل داریم. چهار بازیکن ما را ترک کردند. چیزی که زیبایی تیم ما بود، الان به نیست. البته احتمال دارد بازی به بازی بهتر شویم. بازیکنان با تجربه جو مثبتی در تیم ایجاد کردند. سید جلال و کمال نقطه قوت ما هستند. ما امروز دو تمرین داشتیم و به بازیکنان تبریک می گویم که بدون گلایه همه کارها را به طور حرفه ای انجام می دهند.

برانکو درباره بازی سازی تیمش از کنار زمین برای خلق موقعیت اظهار کرد: هدف ما این است یک تعادل در تیم ایجاد کنیم. می خواهیم از کناره ها و وسط زمین خلق موقعیت کنیم. می خواهیم تنوع ایجاد کنیم اما کار ساده ای نیست.

او در واکنش به اینکه به خاطر کمبود بازیکن در تیمش، در بازی ها به دنبال بردهای اقتصادی و یا به عبارتی با اختلاف گل کم است، گفت: نتیجه را باید در نظر بگیریم چون مهم ترین چیز است. بعضی وقت ها می توانید کار را انجام دهید و بعضی وقت ها نمی توانید. این بستگی به حریف دارد. پدیده هجومی و جنگنده بود. طبیعی است که نتوانستیم برخی موارد همیشگی را انجام دهیم اما فلسفه کارمان که بردن است تغییری نمی کند.

برانکو درباره بازی کردن سروش رفیعی مقابل این تیم در ترکیب فولاد گفت: نمی دانم کارت بازی او صادر شده است یا نه. سروش و مربی او بهتر می دانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.