خبرگزاری رویترز روز دوشنبه نوشت: نیمار در یک آگهی ویدویی ۹۰ دقیقه ای که شرکت «ژیلت» حامی مالی آن است، تلاش می کند تا بار دیگر نظر مثبت منتقدانش را به سوی خود جلب کرده و حمایت آن ها را به دست آورد.

وی در این باره اظهار داشت: رد میخ های استوک روی ران، زانوهای فرو رفته در کمر و آثار ضربه روی پاهای من شاید از نظر شما بزرگ نمایی باشد که البته در برخی موارد حق با شماست، اما حقیقت این است که در زمین بازی من همیشه آسیب می بینم. 

وی ادامه داد: در درون من هنوز کودکی است که گاهی جهان را جادو می کند و گاهی آن ها را آزار می دهد.

مهاجم تیم پاری سن ژرمن امیدوار بود که جام جهانی روسیه بتواند او را به جایگاهی رفیع در حد «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو« برساند، بازیکنانی بزرگ که طی دهه گذشته همواره جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را بین خود رد و بدل کرده اند، اما این اتفاق رخ نداد و برزیل در مرحله یک چهارم مقابل بلژیک تن به شکست داد و هواداران بیشتر از آنکه شاهد هنرنمایی نیمار باشند، نظاره گر تمارض ها، دایوها و غلتیدن ها و اشک های ساختگی او بودند.

در این بین، بازیکن ۲۶ ساله اسبق بارسلونا که پیش از آغاز جام جهانی با آسیب دیدگی شدید از ناحیه پا مواجه شد، در این خصوص خطاب به هواداران اذعان کرد: زمانی که گستاخ به نظر می آیم، به این دلیل نیست که پسر بدی هستم، به این دلیل است که تاکنون یاد نگرفته ام که چطور با نومیدی ها کنار بیایم، طول کشید تا انتقادهای شما را بپذیرم و در آیینه نگاه کنم و برای تبدیل شدن به یک آدم جدید تلاش کنم؛ اما حالا من اینجا هستم با ظاهری متفاوت و قلبی صادق؛ به زمین خورده ام اما تنها کسانی می توانند بایستند که زمین خورده باشند. شما می توانید به سوی من سنگ پرتاب کنید یا آن ها را دور بریزید وبرای سر پا شدن دوباره من، کمک کنید؛ چرا که آن زمان که روی دو پای خود بایستم تمام برزیل با من خواهد ایستاد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.