حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در واکنش به شایعات فضای مجازی نوشت:صبح روز چهارشنبه سوم مرداد ماه پس از جلسه‌ای در دانشگاه عالی دفاع یکی از دانشجویان با تعجب گفت: یک کانال ضدانقلاب خبر داده که به آمریکا فرار کرده‌اید! کمی بعد چند تن از دوستان و آشنایان نیز جویای این شایعه بودند. این خبر به قدری سخیف بود که جز سکوت پاسخی نداشت و حضورم در مجامع عمومی و رسانه‌های خبری دروغ بودن آن را آشکار ساخت. 

وی در ادامه گفت : مردم شریف ایران به خصوص مردم عزیز تبریز بدانند که  بنده بر آن پیمانی که با شما و شهیدان بسته‌ام پایبندم و به توفیق الهی هرگز از آن عدول نخواهم کرد. با صراحت و با همه صداقت اعلام می‌کنم در هیچ جایی و در هیچ بانکی نه داخلی و نه خارجی اندوخته‌ای ندارم. در گذشته نیز و در ایام انتخابات مجلس آنچه درباره پاساژ خیابان فلسطین به من منصوبش کردند  دروغ و ساخته و پرداخته‌  مخالفانم بود. من نه در آن پاساژ و نه پاساژ دیگری، نه در گذشته و نه در حال هیچ سهمی ندارم.

میرتاج‌الدینی افزود : آنان‌ که این شایعه جدید را ساختند   بدانند اینجانب فرزند  آذربایجانم و زادگاهم تبریز است. شهری که شخصیت هایی چونان شهید ثقه‌الاسلام و شهید شیخ محمد خیابانی را بخود دیده است.  من خود را رهرو مکتب شهیدانی چون قاضی طباطبایی، مدنی و بهشتی مظلوم می‌دانم. تهمت‌ها و شایعات که هیچ، خود را برای بالاتر از آنها آماده کرده‌ام. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.