بهداد سلیمی در حاشیه حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تجهیزاتی که با آن در حال حاضر مشغول به تمرین هستیم همان تجهیزاتی است که ما در المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ با آن تمرین کردیم و تجهیزات جدیدی نیست. تجهیزات ما کاملاً کهنه و فرسوده شده و به‌روز و جدید نیستند. ما با تجهیزات بازی‌های آسیایی آشنا نیستیم ضمن اینکه این تجهیزات زمینه آسیب‌دیدگی ورزشکاران را بیشتر می‌کند.

 وی ادامه داد: ما از نحوه پرداخت پاداش‌ها گله‌مند هستیم و امیدواریم که برای آینده تدبیری اندیشیده شود که این مشکلات پیش نیاید.

سلیمی افزود: آقای وزیر! متأسفانه قول‌هایی که برای پاداش قهرمانی به ما داده بودید پرداخت نشد و قرار بود یک پاداش ویژه هم بدهید که در همین حین سلطانی‌فر وزیر ورزش با خنده اعلام کرد که چنین قولی نداده است!‌ در همین حین وزیر ورزش که با خنده صحبت می‌کرد به شوخی روبه سلیمی گفت که اگر خبرنگاران و فیلمبرداران سندی آوردند ما با آقای صالحی امیری بررسی می‌کنیم. در پاسخ به این شوخی وزیر ورزش سلیمی اعلام کرد که خودش فیلم آن را جور می‌کند! 

این قهرمان المپیکی در پایان ضمن تشکر از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بابت فراهم کردن امکانات و بودجه از رئیس فدراسیون قدردانی کرد؛ چراکه به‌تازگی هم یک سونا و جکوزی برای وزنه‌برداران فراهم شده تا آنها دچار مصدومیت نشوند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.