پایگاه خبری عبری زبان والا نوشت، سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این تک تیرانداز بسیار ماهر است و شیوه کار با اسلحه در شرایط مختلف را خوب یاد گرفته است و به گونه‌ای نظامیان ارتش را مورد هدف قرار می‌دهد که یا آنها را به قتل می‌رساند و یا جراحت‌های خطرناکی به آنان وارد می‌کند.

در دو مورد تیراندازی این تک تیرانداز فلسطینی به سمت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی غزه، یک افسر صهیونیستی به هلاکت رسیده و یک نظامی دیگر نیز به شدت مجروح شد.

دومین نظامی مجروح در مرز غزه جانشین فرمانده گردان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی است که وضعیت وخیمی دارد.

پایگاه خبری والا تاکید کرد که در پی این دو حادثه، ارتش به نظامیان خود ابلاغ کرده است که حق خروج از گشتی‌ها و خودروهای زرهی خود را ندارند تا مبادا مورد اصابت تک تیراندازان مقاومت فلسطین قرار گیرند.

منبع مذکور اشاره کرد که سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی حماس را مسؤول این حوادث می‌داند اما معتقد است که حماس به این تک تیرانداز برای هدف قرار دادن نیروهای اسرائیلی چراغ سبز نشان نداده است، اما حماس در جریان این رخدادها قرار دارد و به همین خاطر مسؤول این کار است.

این منبع تاکید کرد که سلاح مورد استفاده این تک تیرانداز احتمالا از طریق تونل‌های مرزی از مصر وارد غزه شده است. در گزارش پایگاه خبری والا اشاره‌ای به اسم سلاح و برد آن نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.