قاسم باقری مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار کرد: برای حل مشکلاتی که امروز دامن‌گیر صنعت حمل و نقل کشور به ویژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخیر تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به ویژه مسؤولان استان اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مسؤولان برای پیگیری مطالبات به‌حق رانندگان افزود: با دستور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازرسی از تمام استان‌های کشور و نظارت بر روند رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای قوانین در شرکت‌های حمل و نقل و تبادل نظر با مدیران و فعالان این بخش در دستور کار قرار دارد.

مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تأکید بر هوشیاری فعالان عرصه حمل و نقل کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن گفت:‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان حامی واقعی راننده و برای حل مشکلات آن‌ها به میدان آمده است.

وی با اشاره به ارتباطات نزدیک و مؤثر تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل بار و مسافر با سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: انجمن‌ها باید در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان فعالیت کنند.

باقری با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی که این قشر متحمل می‌شود، اظهار داشت: تضییع حقوق رانندگان در این شرایط ظلم است.

وی با تأکید بر این که روابط نباید جای ضوابط را بگیرد، تصریح کرد: حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد.

مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ابراز کرد: مشکل کامیون‌داران درخصوص قطعات و لاستیک توسط دستگاه‌های مربوطه در آینده‌ای نزدیک حل می‌شود.

وی بیان داشت: با برقراری ارتباط نزدیک و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌های صنفی رانندگان توانستیم مطالبات این عزیزان در حوزه اختیارات قانونی این سازمان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در ادامه یادآور شد: روند رسیدگی به شکایات و تشدید نظارت‌ها رضایت رانندگان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اهم دغدغه‌های امروز رانندگان خاطرنشان کرد: افزایش زیاد قیمت قطعات، تعمیرات و لاستیک فشار اقتصادی مضاعفی را به رانندگان تحمیل کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.