سرگردانی سرمایه‌های خرد در ابعاد وسیع، یکی از بزرگترین چالش‌های اقتصادی هر کشوری است؛ وضعیتی که هجوم برای خرید ارز و طلا  و در مواردی ایجاد حباب در بازار مسکن را منجر می‌شود. طرح بهاور بانک آینده، یکی از هوشمندانه‌ترین ابزارهای بانکی برای کسانی است که انتظار دارند بانک‌ها ارزش افزوده گردش مالی حساب‌شان را در قالب تسهیلات به خودشان برگرداند. بهاور میتواند راهگشای کسانی باشد که قرار است خودرو جدید برای نیازهای تازه تهیه کنند یا به تامین مسکن مردم کمک کند. آن هم در شرایطی که هزینه مسکن، ۷۰ درصد درآمد خانوارهای شهری ایرانی را می‌بلعد و خرید خودرو به آسانی گذشته نیست. قابلیت‌های این طرح به صاحبان مشاغل و مدیران اجازه می‌دهد از امتیاز ناشی از چرخش مالی سازمان یا شرکت‌شان برای وام‌دهی به کارکنان یا تامین مالی اضطراری مجموعه برای پرداخت به موقع حقوق استفاده کنند.

عکس بانک آینده

برای استفاده از مزایای این حساب، کافی است در بانک آینده حساب جاری بدون دست چک با عنوان بهاور باز کنید و فقط 2 ماه صبر کنید تا امتیاز وام به میزان 2 برابر میانگین سپرده گذاری در این دوره 2 ماهه را به دست بیاورید و به شما این امکان را میدهد تا در 2 ماه، سرمایه عملیاتی را 3 برابر کرده و قدرت خریدتان را بیشتر کنید. طرح، این انعطاف را دارد که برای طولانی کردن مدت زمان بازپرداخت وام، از 24 ماه در ازای 2 ماه سپرده گذاری، با 3 ماه انتظار و استفاده از امتیاز میانگین  سپرده گذاری 3ماهه، مدت بازپرداخت 36 ماهه شود. وامی که همزمان با بازپرداخت اقساط آن، میتوان روی امتیاز و اعتبار حساب مرتبط با آن هم برای تعامل با بانک و دریافت وام های بعدی نیز حساب کرد.  در واقع، قابلیت‌های این طرح به صاحبان مشاغل و مدیران اجازه می‌دهد از امتیاز ناشی از چرخش مالی سازمان یا شرکت‌شان برای وام‌دهی به کارکنان یا تامین مالی اضطراری مجموعه برای پرداخت به موقع حقوق استفاده کنند.

تجربه ارائه خدمات حساب بهاور در بانک آینده، نشان داده است که ۳۵ درصد از مشتریان این حساب، بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند. کسانی که در سن کار و تلاش هستند و برای تامین نیازهای زندگی یا سرمایه کسب و کار، نیاز به نقدینگی دارند. هم‌چنین آمار نشان می‌دهد بهاور، انتخاب کسانی است که  به دنبال کارگشایی مالی برای کسب و کار هستند. 

"آینده برای همه" است و بانک آینده برای همه مردم ایران پیشنهادهای متناسب با نیازهای مالی و بانکی شان دارد.

از نزدیکترین شعبه بانک آینده اطلاعات طرح بهاور را جویا شوید و حساب جاری را برای شروع افتتاح کنید. اطلاعات طرح بهاور و دیگر طرح های بانک آینده را از نشانی اینترنتی www.ba۲۴.ir  هم میتوانید به دست بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح بهاور، اینجا کلیک کنید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.