داریوش امانی در گفتگو با  تسنیم ، در پاسخ به سئوالی در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به مطالبات رانندگان اظهار داشت: در این مورد کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل شده که راهداری متولی اصلی رانندگان است.

وی خاطرنشان کرد: هر خواسته‌ای که مربوط به دستگاه دیگر است از طریق سازمان پیگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مطالبات رانندگان را دسته بندی کرده و رسیدگی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش کرایه به میزان ۲۰ درصد اتفاق افتاده و بیمه تکمیلی از ۱۵ مرداد ماه برای ۹۰۰ هزار نفر صادر می‌شود که شامل رانندگان و همسرانشان است و در مراحل بعدی فرزندانشام نیز شامل بیمه تکمیلی می‌شوند و تا پایان سال سعی بر این است که فرزندان رانندگان بتوانند از این مهم استفاده کنند.

امانی با اشاره به وضعیت فعلی کشور به ویژه وضعیت اقتصادی تصریح کرد: برخی خواسته‌ها نیز که فرادستگاهی است و درخواست برای قطعات و لاستیک مهم‌ترین خواسته رانندگان است که با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک در دو مرحله توزیع شده که انتظار می‌رود مداوم بوده و قطعات متداول احصا شده و به وزارت صمت ارسال شده است.

وی با اشاره به استفاده هر چه بهتر از پایانه‌های مرزی تأکید کرد: تقویت بازارچه‌ها و بهبود ارتباطات با همسایه‌ها را در برنامه‌های خود داریم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: نوع نگاه حاکمیت و نظام به گونه‌ای است که از طریق زمینی ارتباط خوبی با همسایه‌های خود داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.