حسین زاده رئیس اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت : امروز  طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حریق منزل مسکونی و آتش سوزی پیت های ذخیره بنزین در زیر پیلوت منزل ، بلا فاصله ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانان ایستگاه ۴ و یک را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: این حادثه در جاده دریا روستای فرح آباد در قسمت پیلوت یک ساختمان دو طبقه رخداد که متاسفانه موجب سوختگی یک فرد شد.

حسین زاده گفت: بنا به گفته شاهدان این حادثه از آتش سوزی موتور سیکلت شروع و در مجاورت آن پیت های 60 و 20 لیتری ذخیره بنزین نیز طعمه حریق شد و با گسترش آتش سوزی و بالا آمدن ارتفاع شعله،  آتش به سرعت به طبقه اول که یک ساختمان نیمه کاره با سقف یونولیت بود سرایت کرد و همچنین موجب دود گرفتگی ساختمان در طبقه دوم شد.

حسین زاده گفت: حریق توسط اهالی و نیرو های مردمی قبل از رسیدن آتش نشانان با استفاده از خاموش کننده های دستی اطفا شد و آتش نشانان نیز با بررسی  محل حادثه ، اقدامات مربوط به ایمن سازی محیط را انجام دادند.

وی با هشدار به شهروندان در خصوص خطرات و ریسک بالای نگهداری و ذخیره بنزین در منازل ، افزود:  با توجه به اینکه بنزین از مشتقات نفت است و به سرعت آتش می‌گیرد وجود این ماده در منازل و محیط‌ کار بسیار خطرناک و حادثه آفرین است.

حسین زاده گفت: بررسی ها درباره  علت اصلی وقوع حادثه در دست اقدام است.

 

ذخیره سازی بنزین، منزل را به آتش کشید

ذخیره سازی بنزین، منزل را به آتش کشید

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.