محمود شیعی مدیرعامل تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. در نیمه اول ما یک مقدار با احتیاط عمل کردیم ولی در نهایت توانستیم سایپا را شکست دهیم. بازیکنان جدیدی وارد باشگاه شدند و یک مقدار زمان می‌برد تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند. ما یک گوشه از هماهنگی بازیکنان را در این بازی دیدیم و این هماهنگی نتیجه داد و توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در مورد بازیکنانی که به تیم امید ملحق شدند، گفت: بازیکنان جوان ما بازیکنان بسیار خوبی هستند و می‌توانند در آینده بسیار شگفت‌انگیز عمل کنند.

شیعی در مورد نقل و انتقالات باشگاه افزود: ما یک بازیکن خارجی را مدنظر داریم و ظرف یکی دو روز آینده با او به توافق می‌رسیم. ما با این بازیکنان به ریال قرارداد می‌بندیم و اگر با او به توافق رسیدیم او را به باشگاه اضافه می‌کنیم.

او در مورد تبلیغات دور زمین که در استادیوم وجود نداشت، گفت: این مساله باید سریعتر پیگیری شود و این اتفاق به هیچ عنوان در شان فوتبال ایران نیست.

شیعی در مورد ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی اظهار کرد: من با آقای تاج درباره این مساله صحبت کردم و نتیجه این شد که ما برای ادامه همکاری با آقای کی‌روش مشکلی نداریم و این سرمربی می‌تواند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سندی مبنی بر ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی وجود دارد، گفت: من در این باره خبری ندارم و باید از آقای تاج این مساله را بپرسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.