حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و طراح سوال از رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن رد اظهارات حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انگیزه سوال‌کنندگان از حسن روحانی،‌گفت:‌ آیا بیکاری جوانان، تورم و گرانی موضوعات سیاسی است که آقای امیری آن را به مسائل سیاسی ارتباط می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به مطالبات مردم در حوزه‌های اقتصادی، نمایندگان مجلس نیز بر آن شدند تا در این زمینه از رئیس‌جمهور سؤال کند؛‌در چنین شرایطی بهتر است دولتمردان به قانون احترام گذاشته و با همکاری مجلس به دنبال راهکاری برای برون‌رفت از وضعیت فعلی باشند.

ذوالنوری با اشاره به نوسانات بازار ارز گفت:‌ انتظار مردم و نمایندگان منتخب ملت از دولتمردان این است که در وضعیت فعلی پیرامون چرایی نوسانات بازار ارز توضیحی دهند و توضیح‌ خواستن از دولت در این زمینه وظیفه نمایندگان مردم است که طبق قانون بر عهده آنها گذاشته شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان از اعلام آمادگی خود برای مناظره با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یا سایر اعضای دولت درباره سوال از رئیس‌جمهور خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.