رقابت های باشگاهی اروپایی در کشورهای مختلف آغاز شده یا در شرف آغاز است و تیمها خود را آماده می کنند تا حضوری قدرتمندانه داشته باشند.

در همین رابطه لژیونرهای ایرانی هم با تیمهای خود درگیر رقابت ها شده اند. علیرضا جهانبخش که به همراه برایتون در فرانسه حضور دارد باید امشب در دومین حضور خود با پیراهن این تیم به مصاف نانت برود. جهانبخش مقابل نیس 45 دقیقه در زمین حضور داشت و حالا برای اینکه بتواند مقابل واتفورد حضوری فیکس داشته باشد لحظه شماری می کند. این بازی از ساعت 23:15 دقیقه آغاز می شود.

دیگر لژیونر ایرانی که امشب درگیر مسابقه خواهد بود سردار آزمون است. ستاره ایرانی تیم روبین کازان که در هفته اول لیگ روسیه زننده هر دو گل تیمش مقابل کراسنودار بود حالا باید  رو در روی دینامو مسکو قرار بگیرد و به درخشش خود ادامه دهد. این بازی در خانه دینامو به انجام می رسد. این مسابقه از ساعت 21 آغاز می شود.

سرانجام‌ آخرین بازیکنی که امشب به میدان خواهد رفت صادق محرمی است. بازیکن فصل پیش پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ کرواسی و در تیم دیناموزاگرب باید به مصاف تیم ایسترا برود. این دیدار از ساعت 23:30 دقیقه آغاز می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.