هواداران تیم سپیدرود رشت هنگام ورود بازیکنان در نیمه دوم به زمین مسابقه، اقدام به هو کردن بازیکنان کردند، این در حالی است که بازیکنان سپاهان هنگام ورود به زمین، از سوی هوادارانشان به‌شدت تشویق شدند.

* اینترنت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ابتدای نیمه دوم قطع‌شده است و خبرنگاران حاضر در جایگاه خبرنگاران به‌سختی و از طریق اینترنت گوشی‌های خود اقدام به مخابره خبر می‌کنند.

* درحالی‌که هواداران سپیدرود بعد از اخراج خداداد عزیزی از زمین مسابقه و ترک ورزشگاه توسط وی، همچنان علیه سرمربی سپیدرود رشت شعار می‌دهند، مسعود اقبالی در کنار زمین در حال هدایت تیم سپیدرود است.

* در دقیقه 59 مسابقه میثم فردوسی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و محمدرضا خرسندنیا در تعویضی اجباری جایگزین هافبک مصدوم سپیدرود شد.

* سپاهان در دقیقه 60 به گل ششم دست‌یافت که داور مسابقه در این صحنه خطای مهرداد محمدی را تشخیص داده و پس از مردود اعلام کردن گل، به مهاجم سپاهان کارت زرد نشان داد.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت درحالی‌که تیمشان تا دقیقه 65 با شش گل از سپاهان اصفهان عقب‌افتاده است در حال ترک ورزشگاه هستند.

* تعدادی از هواداران سپیدرود با آغاز نیمه دوم این مسابقه امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی در دومین هفته هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر شش از سپاهان اصفهان شکست خورد که سنگین‌ترین شکست تاریخ نیم‌قرنی خود در لیگ‌های مختلف را تجربه کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.