با توجه به استقبال مخاطبان داخل کشور از فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی و فروش نزدیک به یک میلیارد تومان در کمتر از ده روز در سینماهای ایران، کمپانی «امریکن برایت لایت» (American Brightlight Film Productions) پخش جهانی فیلم «کاتیوشا» را از ماه سپتامبر ٢٠١٨ آغاز خواهد کرد.

در مرحله اول اکران جهانی، «کاتیوشا» با همکاری کمپانی فرانسوی «اکران دی آرجنت» (E&#۳۹;CRAN D&#۳۹;ARGENT) در  کشورهایی از اروپا به نمایش در خواهد آمد.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده، نمایش «کاتیوشا» از شهر برلین در کشور آلمان آغاز شده و سپس در شهرهای کلن، آمستردام هلند، استکهلم، پاریس، استراسبورگ، نیس، برلین، مسکو و سن پترزبورگ و همچنین شهرهای آسیایی دبی، استانبول، بمبئی و... با حضور بازیگران و عوامل فیلم ادامه خواهد داشت.

فیلم سینمایی «کاتیوشا» با بازی هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد و... از چهارشنبه ۳ مرداد ماه در ایران اکران شده است.

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند و کریم خودسیانی نویسنده نسخه نهایی فیلمنامه بوده است.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

موسسه پخش فیلم «رسانه فیلمسازان» به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش «کاتیوشا» را بر عهده دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.