به گزارش سایت باشگاه استقلال، فرشید اسماعیلی درباره دو دیدار ابتدایی آبی پوشان برابر پیکان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: طبیعی است که بازی‌های ابتدایی اهمیت بالایی زیادی دارد. در دیدار اول با وجود همه شرایطی که به خوبی از آن اطلاع دارید، برابر پیکان به میدان رفتیم و دیدید که حریف ما حتی یک موقعیت نیز نداشت و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم با چند گل برنده مسابقه باشیم، اما چند موقعیتی که داشتیم تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: برابر ذوب‌آهن نیز که یکی از بهترین‌های لیگ و نایب قهرمان فصل گذشته است، عملکرد خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و دو گل نیز زدیم، اما در نهایت در روزی که شایسته برد بودیم، به یک امتیاز در خانه حریف رسیدیم، اما روند رو به رشد تیم کاملا مشخص است. شفر یک مربی کاربلد و باتجربه است و دستیاران ایشان هم خیلی خوب کارشان را انجام می‌دهند. بازیکنان جوان و باتجربه هم ترکیب بسیار خوبی را شکل داده‌اند و برای موفقیت استقلال همدل هستند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم در آغاز لیگ خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها احتیاج به زمان دارند تا به فرم مطلوب و ایده‌آل خود برسند. کادر مدیریت باشگاه شبانه روز در حال تلاش هستند و کادرفنی و بازیکنان نیز در تمرینات تلاش می‌کنند تا بهتر و بهتر شوند. هواداران عزیز استقلال مطمئن باشند انگیزه بسیاری برای پیشرفت داریم و می‌خواهیم امسال را درخشان تمام کنیم. هواداران استقلال لایق بهترین‌ها هستند.

اسماعیلی در ادامه در خصوص تغییر پست و حضورش در خط میانی تصریح کرد: در گذشته نیز در این پست بازی کرده بودم و با شرح وظایف جدیدم غریبه نیستم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در هر پستی که شفر بخواهد، بهترین کیفیت را داشته باشم.

وی درباره جوانگرایی انجام شده در استقلال تصریح کرد: تیمی در دنیا نیست که از جوانگرایی سود نبرده باشد. همه بازیکنان موفق فوتبال محصول جوانگرایی در عصر خود هستند و بازیکنان جوان استقلال می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا به بهترین شکل خودشان را نشان دهند. حضور بازیکنان جوان و با استعداد در کنار نفرات باتجربه، ترکیب بسیار خوبی است.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان درباره دیدار با تراکتورسازی در روز جمعه گفت: دیدار با تراکتورسازی همیشه سخت است، اما مطمئنا در بازی سوم نیز روند پیشرفت ما ادامه خواهد داشت و در کنار هواداران به دنبال یک برد با ارزش هستیم. می‌خواهیم در خانه با هواداران اولین برد را کسب کنیم و منتظریم تا روز جمعه هواداران استقبال فوق العاده‌ای داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.