هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خطاب به کمپینی انتخاباتی در اوهایو به نفع تروی بالدرسون، نامزد جمهوری‌خواهان پیش از رای‌گیری ویژه روز سه‌شنبه برای مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی کرد.

او گفت: شما نخبه هستید. شما باهوش‌تر از آنها هستید... شما کار می‌کنید... اما نخبگان؟! 

ترامپ در سخنانی که سر و صدای جمعیت را درآورد، گفت: من بهتر از چیزهایی که آنها دارند را دارم. من رئیس‌جمهوری آمریکا شدم و آنها نشدند و همین آنها را دیوانه کرد.  

این اولین باری نیست که رئیس‌جمهوری آمریکا از "نخبگان" به عنوان دشمن یاد می‌کند. او پیشتر هم در کمپین‌های انتخاباتی مینه‌سوتا و داکوتای شمالی این گروه را به باد انتقاد گرفته و در گردهمایی ماه ژوئن آنها را "بازندگان بی‌احساس" توصیف کرده بود.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین درباره شکست جمهوری‌خواهانی که با او مخالف هستند، سخن گفت. او تاکید کرد که مشاغل آن دسته از سیاستمداران جمهوری‌خواهی که جرات کردند تا او را به چالش بکشند "نابود" می‌کند.

ترامپ گفت: شما چطور ۱۰۰ درصد از چیزی را به دست می‌آورید؟ ما همواره کسی را داریم که بگوید "ترامپ را دوست ندارم. رئیس‌جمهوری را دوست ندارم." او کار مرا خراب می‌کند. من هم کار آنها را ویران می‌کنم چون حرف‌های بدی درباره من می‌زنند.   

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.