جلسه علنی امروز مجلس به ریاست علی لاریجانی و بعد از جلسه دو ساعته غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت اقتصادی آغاز شد.

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح بند "الف" ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه، رسیدگی به طرح صدور چک و بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره‌ی رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت ‌و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری‌ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از دیگر موارد کاری مجلس شورای اسلامی است.

همچنین امروز وزیر اقتصاد به سوال خدیجه ربیعی نماینده بروجن پاسخ می‌دهد.

روز گذشته محمود صادقی نماینده تهران در توییتی مطرح کرد که قرار است امروز از وزیر اقتصاد درباره‌ی حساب‌های قوه قضاییه سوال بپرسد که علی‌رغم این موضوع این سوال در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.