سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: التهابات بی‌دلیل در بازار ارز و سکه و به دنبال آن گرانی لجام گسیخته در همه حوزه‌ها باعث فشار زیاد به مردم شده است، گرانی که هیچ توجیه و دلیل اقتصادی ندارد و مردم را سردرگم کرده است.

وی افزود: طبیعتا در چنین شرایطی باید همه مسئولان از جمله رییس‌جمهور و رییس مجلس، وزرا، نمایندگان، استانداران و حتی ائمه جمعه و مسئولان سپاه بین مردم آمده و شرایط را به آنها توضیح دهند، این یک مطالبه جدی است که مسئولان با مردم صحبت کنند.

نماینده مردم ورامین یادآور شد: مردم به دلیل فشارهای شدید اقتصادی اعتراض می‌کنند و فریاد می‌زنند، اعتراض حق آنهاست ولی باید مسئولان به آنها توضیح دهند که چرا این اتفاقات افتاده و چه اقداماتی در دست دارند لذا باید مسئولان در هر شهرستان، استان و منطقه بین مردم روند و در سطح کلان اعم از رییس‌جمهور، رییس مجلس، نواب رییس مجلس، معاون اول و وزرا با مردم صحبت کرده و شرایط را تبیین کنند.

نقوی حسینی تاکید کرد: قطعا در چنین شرایطی مردم قانع می‌شوند چون آنها ضد انقلاب نیستند، این مردم حامی انقلابند، همان‌هایی هستند که در روز قدس و ۲۲ بهمن به صحنه می‌آیند پس می‌توان نتیجه گرفت که صحبت با مردم بسیار تاثیرگذار است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاثیر حضور مسئولان و پاسخگویی آنها در بین تجمع‌کنندگان را بسیار زیاد خواند و گفت: همه مردم از ما نمایندگان می‌پرسند که چه اتفاقی افتاده است و قرار است چه اتفاقی در آینده رخ دهد؟، مردم می‌خواهند که از آینده خبر داشته باشند و باید شرایط برای آنها توضیح داده شود نه اینکه هیچ کسی چیزی نگوید. این توضیح باعث می‌شود که مردم از بلاتکلیفی بیرون آمده و آینده روشنی برای آنها تبیین شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.