رسانه های خبری آمریکا  به نقل از مدیر انجمن فروش سلاح ایالات متحده آمریکا گزارش دادند که این انجمن به دولت ترامپ پیشنهاد داده است که آمریکا باید به ایران سلاح بفروشد! رئیس‌ انجمن ملی سلاح آمریکا می‌گوید این انجمن برای فرار از بحران مالی نیاز به اقدامات تاریخی دارد. نورث مدیر انجمن در این رابطه گفته است: این انجمن در پی فروش سلاح به ایران است.

 به گزارش وب سایت خبری نیویورکر که این خبر را منتشر کرده است: «الیور نورث» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد انجمن ملی سلاح آمریکا با بحران مالی هولناکی روبرو است. وی همچنین  تأکید کرد: برای نجات انجمن از بحران مالی نیاز به اقداماتی تاریخی داریم.

وی در خصوص «اقدامات تاریخی» برای فرار از بحران مالی افزود: طرح‌هایی برای فروش سلاح به ایران در نظر دارم.

«الیور نورث» از مخالفان سرسخت برجام در حالی به راحتی از طرح فروش سلاح به ایران و ایجاد کانالهای ارتباطی حرف می‌زند که در اردیبهشت سال جاری از دولت ترامپ خواسته بود همه کسانی که با ایران تجارت می‌کنند را تحت تحریم شدید قرار دهد.

این در حالی است که وزیر خزانه داری آمریکا بامداد امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که صبح روز سه شنبه هفت آگوست مصادف با ۱۶ مرداد ماه سال جاری تحریم ها علیه ایران اجرا خواهد شد.

همچنین مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور نیز اعمال تحریم ها و اجرا شدن آن خبر داد. با این حال رئیس جمهوری آمریکا همچنان با پیام های توئیتری و غیر توئیتری ایران را به مذاکره دعوت می کند!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.