تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته سوم لیگ برتر ایران عصر پنج شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر با قضاوت پیام حیدری به مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از ۲۴ سال به سطح نخست فوتبال ایران قدم گذاشته با گذشت دو بازی هنوز موفق به کسب برد نشده و امیدوار است که هفته سوم و با حمایت هواداران پرشور خود موفق به کسب برد خانگی شود.

شاگردان جواد نکونام در هفته نخست شکست خانگی را در مقابل ذوب آهن اصفهان متحمل شدند و در هفته دوم نیز موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند در خانه تیم تراکتورسازی تبریز شدند و باید دید پس از گذشت سه هفته از لیگ برتر، شاگردان نکونام موفق به کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر ایران می‌شوند.

میزبانی نساجی در هفته نخست که در ورزشگاه شهید وطنی انجام شده بود با حاشیه‌های فراوانی همراه بود اما مسئولان مازندران قول داده بودند که تا دومین میزبانی این تیم ریشه۲دار مازندرانی یعنی در هفته سوم تمامی مشکلات ورزشگاه رفع خواهد شد و قائم‌شهری۲ها آماده یک میزبانی خوب در لیگ برتر خواهند بود.

 

از نکات جالب توجه این دیدار حضور سرمربیان سرخابی بر روی نیمکت هر دو تیم است و از سوی دیگر نیز حضور امید سینگ بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم در تیم نساجی بوده که باید در مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.