معصومه آقاپور در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های اخیر رییس‌جمهور درباره مسائل مختلف کشور،‌ گفت: صحبت‌ رییس‌جمهور در بخش ارائه گزارش خوب بود اما بنده به عنوان یک عضو کمیسیون اقتصادی معتقدم که باید حرف نزد و فقط عمل کرد. متاسفانه وضعیت ما تنها تبدیل به ایجاد انتظار در مردم و بعد عملیاتی نکردن آن انتظارها شده است، روندی که نارضایتی به وجود می‌آورد.

وی افزود: اگر من جای رییس‌جمهور بودم درباره بسته ارزی تنها به این جمله اکتفا می‌کردم که بسته ارزی ارائه شده و مردم ان‌شاءالله نتایج آن را در یک ماه آینده خواهند دید.

آقاپور افزود: بر این اساس معتقدم رییس‌جمهور تنها باید درباره بسته ارزی به این جمله اکتفا می‌کرد،‌ خودم هم فعلا اظهارنظری درباره بسته ارزی نمی‌کنم چون معتقدم تاثیر عوامل غیرقابل کنترل در بخش نرخ ارز در کشور بیشتر از عوامل قابل کنترل است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صحبت‌های رییس‌جمهور در بخش مناسبات سیاسی عالی بود و حتی باید زودتر بیان می‌شد. اینکه ایشان گفتند مردم باید کنار ما باشند خیلی خوب بود اما در بحث اقتصادی معتقدم که مردم از وعده و وعید خسته شدند کما اینکه یکسری عوامل تحت کنترل ما نیست و بر روی اقتصاد تاثیر می‌گذارد. اینها باعث ایجاد ناامنی روانی بر روی بخش اقتصادی کشور شده است. به نظرم باید در بخش اقتصادی تنها کار کرد تا مردم نتیجه را ببینند.

وی در پایان درباره اینکه آیا نباید مقام عالی اجرایی کشور شرایط را برای مردم توضیح دهد، گفت: معتقدم اصلا احتیاجی به توضیح در بخش اقتصادی نیست چون تنها رییس‌جمهور نباید در بخش اقتصادی کار کند و باید قوای دیگر هم به صحنه آیند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.