حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در  موافقت با استیضاح وزیر کار خطاب به رئیس جمهور بیان کرد:‌ آقای رئیس جمهور امروز وزیر مقصر نیست امروز شما مقصر هستید. شما که ادعای اتحاد ملی دارید اما وزیری که به صورت ناپلئونی رای آورد را نگه داشتید. آقای رئیس جمهوری امروز مقصر این قصه پر غصه مجلس شما هستید. شاهد بودید که این وزیر سه بار استیضاح شد. اما او را نگه داشتید. من با امیری معاون رئیس‌جمهور صحبت کردم که بین آقای کرباسیان و آقای ربیعی چه کنیم. ایشان گفتند از کرباسیان دفاع کنید و ربیعی را خود می‌دانید! ایشان تلویحا گفتند که هزینه این موضوع بر عهده مجلس باشد.

نماینده مردم سبزوار ادامه داد: آقای ربیعی شما آخر لابی گری و بازی کردن با احساسات مردم هستید. شما موجب فتنه‌هایی هستید که امروز مردم را به نظام بی اعتماد کرد. شما از اول انقلاب مسئولیت داشتید بگویید چه گلی بر سر این کشور زدید به جز این که بین کارگران اختلاف ایجاد کردید.

مقصودی گفت: امروز نمایندگان می‌گویند وزیر اقتصاد در اولویت است اما سوال من این است مگر وزارت کار، وزارت اقتصاد نیست؟ این چارت سازمانی وزارت کار است. در بانک توسعه و تعاون یک و نیم میلیارد دلار از ذخیره این مملکت پول برداشت شد. آقای ربیعی جواب مردم و جواب مقام معظم رهبری را چه می‌خواهید بدهید. بانک توسعه و تعاون اقتصادی نیست؟ موسسه کار و تامین اجتماعی، شستا، سازمان بیمه روستاییان، صندوق سرمایه گذاری و تعاون اقتصادی نیست؟

نماینده مردم سبزوار بیان کرد:‌ برای همکارانی متاسفم که امروز می‌گویند فلان نماینده به دلیل تعویض فلان رئیس طرح استیضاح را مطرح کرده. آقای ربیعی لابی گری با احساسات مردم، بازی کردن و گریه کردن شما زبانزد خاص و عام است. آقای وزیر پیام من درد مشترک کارگران، زنان بد سرپرست، کودکان کار، تعاونی‌های ورشکسته و درماندگانی هستند که نوای بی نوایشان گوش جامعه را کر کرده و آن را برخی نمایندگان نمی‌شنوند. قرار نیست به هر قیمتی بمانیم. آقای وزیر با کارگرانی که برای دفاع از حقوق خود شلاق خورده‌اند چه کردید؟ آقای ربیعی وزیر بیکاری، وزیر فقر، وزیر تعاونی‌های ورشکسته، برنامه‌های شما برای کارگران به کجا رفت؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.