به گزارش آسوشیتدپرس، باب وودوارد روزنامه نگار سرشناس ماجرای واترگیت، کتابی با عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید» نوشته است که به زودی منتشر می‌شود.

انتشارات سیمون اند شوستر دیروز با اعلام این خبر گفت این کتاب ۱۱ سپتامبر وارد بازار می‌شود.

به گفته ناشر وودوارد صدها ساعت‌ وقت صرف کرده تا با انجام مصاحبه‌های متعدد، در کنار یادداشت‌هایش، پرونده‌ها و روزنوشت‌ها، مطالب لازم برای نوشتن این کتاب را گردآوری و زندگی آشفته جاری در کاخ سفید را آشکار کند.

وی در این کتاب نشان می‌دهد که ترامپ چگونه سیاست‌های اصلی خارجی و داخلی را در این شرایط اتخاذ می‌کند.

در طول ۴۰ سال گذشته وودوارد نویسنده کتاب‌های پرفروشی بود که به چندین دولت آمریکا مربوط بوده‌اند. وی با همکاری کارل برنشتاین از واشنگتن پست دو کتاب کلاسیک درباره ریچارد نیکسون نوشته که شامل «همه مردان رییس جمهور» و «روزهای نهایی» می‌شود.

«وحشت» همچنین یادآور سنت وودوارد در چندین سال گذشته است و این که او همواره درباره رییس جمهوری‌ای که در حال کار است می‌نویسد و آن را پیش از انتخابات بعدی منتشر می‌کند.

این کتاب با جلد سخت به قیمت ۲۴.۹۹ دلار و همزمان با نسخه کیندل آن به قیمت ۱۲.۱۰ دلار منتشر می‌شود.

کتاب جدید وودوارد در ۴۴۸ صفحه نوشته شده است و در همین زمان کوتاهی که از انتشار این خبر می‌گذرد نه تنها در میان ۱۰۰ کتاب پرفروش آمازون در جایگاه ۵۰ قرار گرفته بلکه با توجه به پیش سفارش آن، کتاب نخست در ردیف کتاب‌های سیاسی و کتاب دوم در ردیف کتاب‌های زندگینامه‌ای و خاطرات شده است.

وودوارد از سال ۱۹۷۱ در واشنگتن پست کار کرده و دو جایزه پولیتزر در کارنامه دارد که نخستین آن را سال ۱۹۷۳ به صورت مشترک با کارل برنشتاین برای پوشش رسوایی واترگیت کسب کرد. دومین پولیتزر او سال ۲۰۰۳ برای گزارشی از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به وی اهدا شد.

وی نویسنده ۱۸ عنوان کتاب است که همه آنها ملی، غیرداستانی و پرفروش بوده‌اند. ۱۲ عنوان از این کتاب‌ها در ردیف اول آمازون قرار گرفته‌اند. او درباره ۸ رییس جمهور از نیکسون تا اوباما کتاب نوشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.