سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش نخبگان بسیجی استان با عنوان "چهلمین سال پیروزی انقلاب" اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مؤمنان اندک و تنها و غریب بودند و اکنون آوازه اسلام جهان را پر کرده و همه این‌ها به برکت شهدایی است که مشعل هدایت را برای ما برافروختند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ودیعه بی‌نظیر الهی است که مشابه آن را در تاریخ بشر جز در نهضت بزرگ پیامبر اسلام(ص) و برخی نهضت‌های انبیا(ص) نمی‌توان یافت و حرکتی بزرگ و تکرارناشدنی بود که بشر را زندگی دوباره بخشید، بیان کرد: هنر این انقلاب در اعجاز بزرگ و دوام آن است زیرا انقلاب‌های بسیاری به فاصله اندکی از پیروزی به انحراف کشیده شده و پایداری یک از انقلاب از وقوع آن سخت‌تر است.

با اشاره به انقلاب سایر کشورها پس از مدتی با شکست روبه‌رو شد، تصریح کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی به عنوان نمونه نادری ۴۰ سال است که در اوج اقتدار و پیروزی‌های درخشان قرار دارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: انقلاب در حالی به ۴۰ سالگی رسیده که درهای آن تا دریای سرخ و مدیترانه باز شده و هر سال با فرارسیدن دهه محرم هزاران مؤمن در خیابان‌های نیویورک برای سید و سالار شهیدان عزاداری می‌کنند و انقلاب تا آنجا پیش رفته است.

نقدی با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی تاکنون روی نوار پیروزی و پیشرفت بوده و مناطق کلیدی جهان را از دست صهیونیست‌ها خارج کرده است، گفت: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی موج ایجاد کرده و آمریکایی که دیگر کشورها از ارتش آن در هراسان بودند، امروز تفنگدارانش مانند موش در برابر رزمندگان ایران قالب تهی می‌کنند.

نقدی گفت: امروز آمریکا که روزی ذخیره ارزی بالایی داشت گرفتار مشکلات اقتصادی است و به اعتراف خود آن‌ها ۴۰ میلیون نفر از آمریکایی‌ها در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز بر مقدار آن افزوده می‌شود به طوری که به گفته خود آن‌ها اگر این روند ادامه پیدا کند در سال ۲۰۳۰ به ۳۰ هزار میلیارد دلار رسیده و ناچار به اعلام ورشکستگی و فروپاشی اقتصادی هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.