مهدی تارتار دقایقی قبل در نشست خبری پس از تساوی۱- ۱ تیمش برابر نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با بیان اینکه بازی بین دو تیم جذاب بود و حضور تماشاگران به جذابیت کمک کرد اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی به دلیل آنکه یکی از بازیکنان کم تجربگی کرد نیمه اول به تیم حریف پنالتی دادیم اما در ادامه با تغییرات انجام شده و حملات همه جانبه در نیمه دوم با ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم افزود: بعد از گل با توجه به جو موجود و شرایط آب و هوایی نساجی بازی خوبی داشت.

وی با تقدیر از هواداران تیم پارس جنوبی که برای تماشای بازی از جنوب به ورزشگاه شهید وطنی آمده بودند با بیان اینکه برای بازی و نوع حمله برنامه داشتیم گفت: شناخت خوبی از تیم نساجی برای این بازی داشتیم.

تارتار درباره داوری بازی نیز با عنوان اینکه پیام حیدری از داوران خوب و باتجربه است گفت: در صحنه پنالتی به بازیکن خودمان معترض بودیم و بین دو نیمه نیز تعویض کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اظهار اینکه برای کسب امتیاز به قائمشهر آمده بودیم گفت: کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد و امیدواریم به جایگاه مناسبی دست یابیم.

وی ادامه داد: مسئولان استان درحال تلاش برای رفع مشکلات هستند ولی ما بازیکنانی جذب می کنیم که انگیزه داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.