علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی برابر و سختی داشتیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی‌اش موقعیت‌های زیادی داشت اما در این بازی فرصتی نداشت. بدشانس بودیم که در نیمه اول به گل نرسیدیم. در انتهای بازی تعویض کردیم و رو به جلو حرکت کردیم. فکر می‌کنم اگر فوتبالی حق را می‌دادند باید ما برنده می‌شدیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند.

او ادامه داد: مسائل زیادی دخیل است که ترابی هنوز آماده نیست. مثل دوران بدنسازی و بازی‌های جام جهانی که موثر هستند. ترابی به ما کمک خواهد کرد و ما روی او حساب کرده‌ایم. او زحمت می کشد. باید تلاش کنیم تا او به آمادگی برسد. مطمئنا حواشی اخیر روی او تاثیر گذاشته است. سعی می‌کنیم که او این حواشی را رد کند.

دایی در مورد اسدی هم اظهار کرد: اسدی از نظر فنی بازیکن خوبی است و می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند. رو حساب جوانی‌اش یک اشتباه کرد. با صحبت‌هایی که با او کردیم این هفته خوب تمرین کرد و امروز هم خوب بازی کرد.

دایی در مورد سلیمانی هم تصریح کرد: ما امروز روی نیمکت زهیوی را داشتیم که می‌توانستیم از او استفاده کنیم. در کل بازیکنان جوان زیادی داریم که به ما کمک می کنند. معین عباسیان را هم داریم. سلیمانی هم باید بیشتر یاد بگیرد. او بازیکن خوبی است.

سرمربی سایپا درباره وضعیت اخباری گفت: خیلی وقت است که از اخباری خبری ندارم. فلاح زاده امسال هم خوب کار کرده است. اینجا رقابت داریم و هر دروازه‌بانی بهتر باشد از او استفاده می‌کنیم.

او در پایان با اشاره به مصاحبه دیروزش گفت: منظور من در مصاحبه دیروز وزیر رفاه بود نه آموزش و پرورش.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.