«جان توشاک» جمعه شب پس از شکست سنگین سه بر صفر تیمش در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران برابر استقلال تهران، با بیان این مطلب افزود: نتیجه بدتری می توانست رقم بخورد و شاید امکان داشت که پنج گل دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبان عملکرد بسیار بهتری نسبت به تراکتورسازی داشت، افزود: به کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می گویم.

توشاک در مورد نقش خط دفاعی و دروازه بان تیمش در این شکست، عنوان کرد: فکر نمی کنم مشکل بازیکنان باشد و اشکالات ابتدا از مربی شروع می شود و امروز عملکرد خوبی نداشتم.

وی با بیان اینکه از فرد خاصی برای این شکست نام نمی برد، ادامه داد: باید سخت تلاش و تمرین کنیم تا به شرایط خوب برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی چندان تحمل چنین نتایجی را ندارند، گفت: در مورد اینکه چه زمانی به هماهنگی می رسیم، نمی توانم، نظر دقیقی بدهم؛ تنها هفت بازی دوستانه و رسمی تا امشب داشتیم و در چند روز اخیر پنج بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند و هماهنگ نیستند.

این مربی باتجربه با بیان اینکه مسئولیت شکست برابر استقلال را می پذیرد، ادامه داد: شاید باید با نفراتی بازی را آغاز می کردیم که از پیش فصل در کنار ما بودند و آمادگی بهتری داشتند، چرا که نفرات جدید هنوز آماده نیستند.

سرمربی ولزی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در فاز هجومی نیز حرفی برای گفتن نداشت، پاسخ داد: 2 فرصت خوب در نیمه نخست داشتیم و مساله مهم این است که عملکرد تیمی ما ضعیف بود.

وی در مورد اینکه تیم های پرستاره معمولا در فوتبال ایران نتیجه نمی گیرند و با توجه به تجریبات خود چه برنامه های برای جلوگیری از این مساله دارید، گفت: منظور شما از ستاره چه کسانی هستند؟ من این مساله را در تیم ندیدم و تنها ستاره ای که امشب وجود داشت، در آسمان بود!

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: شما در مورد بازیکن صحبت می کنید و من می گویم که اسم بزرگ در تیم ما وجود ندارد و همه به فکر تیم هستیم.

توشاک در مورد گفت وگو نکردن با رسانه ها، گفت: اگر بخواهم به غیر از نشست خبری با رسانه ها صحبت کنم، دیگر خبرگزاری ها و رسانه ها ناراحت می شوند و تنها در نشست های خبری حاضر می شوم که همه حضور دارند.

وی در مورد بازی دادن به شجاعی و دژاگه از ابتدای این دیدار، گفت: این مساله اشتباه من بود که آن را می پذیرم؛ شناختی از شرایط آنان نداشتم و نباید نفراتی که تنها چهار روز است در تمرین حضور دارند را از ابتدا به میدان می فرستادم. 

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه به دنبال بهانه تراشی نیست، گفت: بازیکنان جدید به 2 تا سه هفته زمان نیاز دارند تا با سایر نفرات هماهنگ شوند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.